Selasa, 25 Disember 2007

Hampir.... Berlanggar....

.
wah apa tajuk tu.... hemmm bukan apa... cuma aku nak mengingatkan diri aku.... hehehhehe tu lahh suka bawa kereta laju sangat.... nasib baik malam tu tak accident....

ehhh apa ada tak paham apa aku tulis ni... hehehhehe sebenarnya sajhe ajhe nak share kat korang semua..... malam raya haji..... after dinner krismas company aku tu.... aku gerak balik ke kluang.... so in planning aku nak gerak kul 11 malam... after lepak or rest lepas makan gitu... maklumlahh baru perkena daging .... ayam semua bagai... kecuali kambing coz aku memang tak lehh makan kambing... hehehehehhe

so kebetulan cousin aku nak join aku balik malam tu.... so aku pun tak kisah... ada gak teman nak balik malam tu.... so pi lahh ambik dia kat Setapak... aku gerak kul 11 macam tu dari pj nak ke setapak.... nak haram... jammed kat jalan apa ye.. nama tu.... Genting Klang ye ke... area nak ke setapak dari bulatan pahang tu.... macam gampang... dah kul 1130 malam pun lehh jammed... tak tau pasal apa....

so pick up cousin aku... aku gerak keluar dari ibu kota.... tepat kul 12 malam... hemmm banyak gak kenderaan malam tu... kira jammed gak lah but jammed gerak orang kata... heheheh dari sungai besi sampai ke seremban.... aku pun tak tau .... memang semua jenis macam aku kot balik malam malam.... hehehehehe.....

so aku berhenti jap kat Jejantas AyerKeroh coz cousin aku nak ke tandas... lepas tu.... aku pun continue perjalanan aku.... tup tup aku nengok cousin aku dah tido... penat kot... dia baru ajhe balik kerja.... tadi kul 9malam... aku tak kisah... so aku biasalahh nak ilangkan ngantuk... aku bawa agak laju lah.....

so kat area tangkak.... sedap ko bawa dengan kelajuan 150kmj... maklumlah malam malam mana ada speedtrap... hehehehehe aku bawa kat lorong kiri... walaupun dengan kelajuan 150kmj..... so kat depan aku ada sebuah kereta yang tengah memotong kereta depan dia..... so aku pun ingat nak follow take over kereta depan tu... tiba tiba aku perasan ada kereta laju dari sebelah kanan.. so aku cuba break... dengan kelajuan tu.... hampir gak aku terlanggar kereta depan..... korang bayangkan..... kedudukan 4 buah kereta....
Kereta A..... paling slow... yang tngah di take over oleh kereta B...... aku cuba nak follow kereta B tak over tiba tiba ada sebuah kereta C dari belakang ngan laju tak over aku dan berada di belakang kereta B..... so aku tak tau nak mengelak kereta A yang agak slow gak lahh dipandu time tu.... nasib baik tengah tengah tu... ada ruang... dan aku sempat gak break emergency...

nasib baik tak berlaku pelanggaran.... hehehehhe so mata aku segar sesegarnya.... dan nasib baik gak cousin aku tak sedar.... huhh..... kalau tak tak tau lahh apa dia bebel kat aku... ehhehehe so aku pun bawa slow .... ajhe... around 120kmj ajhe... hehehehehhe sampai umah kul 3.30pagi..... bolehhh dari KL 12 malam.... ngan jammed and berhenti bagai kat AyerKeroh tu.. aku still boleh buat 3 Jam setengah... tak tau kalau tak jammed... heheheheh

thats y aku suka balik malam.. tapi tak sangka malam tu lehhh banyak plak kereta... heheheheh nasib baik aku tak jumpa apa pa kat area Pagoh... yang terkenal ngan citer angker nye... hehehehehehehe.........
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin