Ahad, 30 Disember 2007

Sahabat Ku.....

.
Tiba tiba aku teringin nak menulis blog kali ni.... hemmmm pada mula nya aku rasa macam tak perlu untuk menulis benda ni... tapi aku rasa macam tak lengkap ajhe kalau aku tak menulis kali ni... hemmmm on sabtu memang aku dah plan.... nak gi jenguk member aku...

hemmm dia yang sakit.... dan aku pun agak lama tak jumpa dia... tak silap aku last aku jumpa time aku training bowling kat times square ngan ika... dia join sekali... but dia nengok ajhe kitorang traning.... hemmm ya... tak silap aku time deepavalli.... lama kan... tapi aku still contact dia thru phone and sms....

then one day time aku kat kluang... tiba tiba member aku sms me... citer pasal dia ni... and ala ala sound aku coz tak gi nengok member aku ni.... ayat ayat dalam sms member aku membuatkan aku hangin satu badan... dan tak pasal pasal aku reply back sms tu dengan ayat yang kurang sedap didengar... but still under control maksud aku tak lahh mencarut... heheheheh sorry lahh gang...

but bukan aku tak nak jenguk member aku yang sakit ni... memang ada one day aku nak gi jenguk but condition badan aku pun tak berapa good time tu... coz... member aku ni kan tak berapa sihat.. so senang untuk dia dijangkiti penyakit if orang berdekatan ngan dia sakit... hemmmm so aku tangguh... then semalam sabtu... aku berkesempatan jenguk dia... bersama ika....

memang unexpected.... aku sampai tak tercakap apa apa .... coz aku nengok badan member aku tu susut sangat.... compare ngan last day aku jumpa dia.... aku terdiam dan tak tercakap apa apa.... just memerhati kawan ku itu yang sedang melawan penyakit yang dia alami.... hemmm... kalau ikutkan aku... kalau boleh nak ajhe aku bagi isi badan aku ke dia agar berisi sikit badan dia.... tapi apakan daya... tu semua mustahil kan....

sejam lebih gak lahh kitorang kat rumah kawan ku tu.... kalau ikutkan hati aku pada mula nya.. nak sajhe aku snap pic dia... tapi kali ni aku sendiri tak sampai hati nak snap... tak tau kenapa.... then aku ada inform ngan dia untuk inform pada member member yang lain... but dia tak benarkan.... coz dia kata biarkan lahh sampai dia ok... and cergas kembali baru lahh inform..... aku just mengiakan ajhe lahh.....

tapi aku still menulis disini..... dan sekiranya ada kawan kawan ku yang mengenali kawan ku itu terbaca blog aku ni... boleh lahh gi melawat kawan kita tu.... hemmmmm aku hanya mampu mendoakan agar kawan ku itu dapat kembali sembuh.... dan cergas kembali dan dapat menjalan tugas harian dia seperti sediakala....

AMIN......
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semoga die cepat sembuh....amin

KeMatZ berkata...

thanx... sue....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin