Isnin, 17 Disember 2007

Voice of Mila Fun Bowl.... One Utama

.
Hemmmm.... hari ni aku ingat nak bercerita pasal semalam... iaitu hari AHAD.... 16hb Disember..... citer pasal apa ye... hahahahha citer pasal Voice of Mila Fun Bowl.... tapi sebelum aku cerita pasal semalam aku nak tulis aktiviti aku hari.... tak ada apa pun aku buat hari.... cuma attend training Data Integration Studio Training ajhe kat SAS Center Plaza Sentral.... hemmmmm ok lahh training ni ada kaitan ngan kerja aku di IJN tu.... so tak lahh pening sangat... and normallah relax sikit... start dari kul 9 sampai 5 petang.... hemmm dengan harapan habis training tadi lehh lahh aku kluar cari hadiah untuk dinner krismas rabu ni.... sekali tiba tiba member aku kata BOS mau jumpa dia KL SENTRAL... so terpaksa lahh jumpa BOS....

Jumpa kat kedai minum apa ye nama dia apa ntah depan CIMB tu tadi aku tak ingat... heheheh order minum semua BOS bayar..... hehehehhe biasalahh kalau dah jumpa bos apa lagi... kena hantar report pasal our work kat client site lah..... member aku citer prob dia kat ALLIANCE BANK.... dan aku plak just citer progress aku kat IJN.... hehehehehe hambik ko discussion sampai kul 7 ... then baru habis... so aku pun gerak balik..... balik rumah ni tak tau nak buat apa... so terpikir nak tulis blog.... hahahahha nak citer pasal semalam lahh....... hehehhee pasal apa lagi BOWLING......

Aku tak tau lahhhh boleh dikatakan sejak akhir akhir ni.... every week ada bowling event..... tak kira lahh FC ke.... or diimport untuk mewakili company member aku..... hemmmmmm belum lagi main suka suka... hehehehhee.... so kira semalam aku main untuk FC aku di Voice of Mila Fun Bowl.... event ni dibuat kat U-Bowl One Utama.... hemmmmm dan actually event ni khas untuk peminat peminat and FC MILA ajhe..... ehehehhehe tapi ntah macam mana... kitorang ni diinvite untuk menyertai dan memeriahkan lagi suasana event tu.... pada kitorang no hal nye... nak nak bowling memang minat pun.... hehehehehhe..... so EBI FC hantar 2 team pada mula nye.... tapi tiba tiba kitorang UP satu lagi team... hambik ko 3 team skali join kali ni.....

then bila cek balik.... selain EBI FC ada gak FC lain yang jon ELIZA FC..... jarang aku dengar kemunculan ELIZA FC ni dalam tournament sebelum ni..... so kitorang tak kisah janji meriah.... hehehehhehe so team aku seperti biasa selain JAS adn Pojee ... cuma kali ni si IKA tak join coz dia ada urusan peribadi.... so tempat dia diganti oleh Pejal.... aku saja ajhe letak team aku sebagai EBI FC 2.... hehehehehhe so EBI FC 1 pulak diwakili oleh Dasroll as kapitan team... heheheh Ezdiani .... Yus and Hadek.... mana kala EBI FC 3 diwakili oleh Dee... and Abang dia.. serta kawan abang dia... hehehhe ok lahhh....... team aku kali ni bersebelahan lagi ngan team DAVOM.... D'Tempoyak time kat MarshaFC open hari tu..... so tak kekok lahh coz dah kenal and mesra....

so seperti biasa kena main 3 games.... aku yang hari tu sebenarnya memang tak berapa sihat... tapi aku sembunyikan ajhe sakit aku tu... coz tak nak risau kan orang.... biasalahh aku ni.... heheheh so ntah lahh apa kena ngan aku hari tu... main memang hanjeng sangat..... point tak sampai pun 140 boleh... 3... 3 games plak tu..... aduh.... sedih sangat... nasib baik si Pejal backup..... and Jas pun hari tu main pun tak menjadi... tak tau kenapa... memang bukan luck kitorang kot... tak apa janji RELAX...... tapi bagi aku... aku memang kecewa ngan performance aku hari tu...rasanya time tu hari paling worst aku pernah lalui.... macam ada ciri ciri nak gantung kasut bowling ajhe......

hemmm so habis ajhe... aku memang tak meletakkan team aku akan berjaya dapat top 3.... dan mengharap EBI FC 1 akan dapat continue kejayaan kitorang hari tu..... sekali bila diumumkan pemenang...... kitorang terkejut bila team kitorang dapat NaibJohan..... hehehehhe memang tak sangka.... hehehehhe and EBI FC 1 dapat no 5...... ok lahh hadiah sampai tempat ke-6.... team D'Tempoyak yang dapat no 6.... not bad.... hehehehhe tapi malang nye EBI FC 3 tak dapat apa apa... tak apa... jangan putus asa... kita cuba next event lagi... kalau ada lahhh...... tapi aku still upset... ialah kalau aku perform sure lehh jadi JUARA..... (leh aku bersara)...... sorry banyak banyak...... hemmm tak apa lahh benda dah lepas...... nak buat macam mana... cuba next event.....

aku nak ucapkan thanx... pada yang hadir... seperti orang kuat EBI FC... KAK LISA and AFZA....... coz luangkan masa nengok kitorang berentap... walaupun gagal jadi juara..... pada Zai and Faiez... kerana mai gak nengok... walaupun aku tau korang mai coz nak nengok Dee ajhe kan... hehehhe jangan marah..... Kak Charm... yang memang sumber information tentang bowling ni.... pada Idril and Kunyeet serta Loly walaupun mai time dah habis penyampaian hadiah..... and other kawan kawan Jas... yang senantiasa hadir bagi sokongan buat JAs.... lupa plak nak wish HAppy Birthday Pada JAstiNa..... heheheheh yang keberapa ye... lupa... hari ni lahh bday dia... (ISNIN 17 DISEMBER)....


[Kusyuk dorang ni nengok EllizaFC nye bowlers]

[Aku & Jas]

[Gaya Mesti Ada.... Jastina]

[EBI FC 2]
~ Kematz Pojee, Jas & Pejal ~

[D'Tempoyak ... DAVOM]

[Yus wakil EBI FC 1 terima hadiah dari Ayah Mila]
~ Tempat Ke 5 ~

[Pojee wakil EBI FC 2 terima hadiah dari Ayah Mila]
~ NAIB JOHAN ~

[EBI FC 1 tempat Ke-5]
~ Yus, Ezdiani, Dasroll & Hadek ~

[EBI FC 2 NAIB JOHAN]
~ Pejal, Pojee, Kematz & Jastina ~

[EBI FC BOWLERS]

so habis event.... kitorang duk makan beramai ramai..... di Burger King..... kali ni Pojee Pejal Dasrul and Ezdiani..... pun join skali.... hehehehhe sambil makan... kitorang biasalahh tipu kalau tak bergossip and buat citer karut.... memang sekarut habis..... time tu..... then aku bertanya jadi ke planning nak layan movie...... hemmm dorang pun kata no hal.... tapi seperti biasa lahhh bila dah ramai ni.... pemilihan cerita yang nak dilihat tu memang jadi masalah... tak tau kenapa..... ikutkan planning asal citer chipmunk... dan finally hambik ko layan ANAK HALAL..... so kitorang 7 orang ajhe yang join Pojee n da gang tak join dorang ada urusan masing masing...... hehehehhehe

so layan lah ANAK HALAL.... aku ni kali kedua nengok citer ni... tapi aku tak kisah... apa ada hal... citer ni pada aku ok... dan aku tak bosan layan... tak tau pasal apa... sebab maybe citer dia memang lain dari citer Proff... or Yusof Haslam kot.... hemmm ala apa ada hal aku pernah layan JANGAN PANDANG BELAKANG 5 kali tu kat Cinema.... DVD tak tau berapa kali aku layan.... so before masuk tu... sempat lagi kitorang re-dim.... 3 hinggit dari celcome... sempena promosi citer ANAK HALAL ni... siap dapat poster lagi.... pengguna CELCOME ajhe ok......

[Poster CELCOME ANAK HALAL]

aku dengan harapan ingat nak menyakat si member member aku ni.... sebab aku dah nengok kan citer ni... sekali aku plak yang duk kunsyuk nengok citer ni.... si KakLisa and Zie plak yang duk buat cerita sendiri...... hehehehhe..... aku ada gak duk buat dialog WARIS JARI HANTU ngan PONTIANAK HARUM SUNDAL MALAM.... tapi tak best lahh ngan dorang ni... coz dorang tak paham kot... tapi cuba kalau ngan budak budak mentari court.... mau aku tak kena maki hehehhe suruh diam... maklumlahh hilangkan mood dorang aje...... hehehehehhehe

so habis ajhe layan movie.... kitorang semua pun beredar balik...... ke rumah masing masing...... hemmmm gitulahh citer pasal seharian aku di ONE UTAMA ngan Groupies and Bowlers EBI FC...... hehehehehhe demam aku plak makin menjadi malam tadi..... tiba tiba aku rasa sakit lelah aku macam nak mai ajhe... so cepat cepat aku mencari ubat batuk.... so alhamdullillah pagi tadi ok.. dan ni pun aku still kurang stable... tak apa... hopefully aku sihat sampat raya ni... karang ada plak aku tak beraya... tak dapat nak rasa ketupat masakan mak aku.... harus aku nak balas dendam coz time raya aidilfitri hari tu aku tak puas makan ketupat... coz beraya kat Sabah... rumah orang... segan gitu....

ok so blog ni akan bersambung bila aku ada idea nak bercerita ok...... jumpa lagi.....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin