Ahad, 2 Disember 2007

Seharian Di Putrajaya

.
Time ni aku memang ada plan one day melepak bagai semua.....hehehehehhehe sebab hari ni aku ada kenduri kahwin si Rafi and Ayu ..... tapi kali ni pihak lelaki plak.... buat kat rumah pengantin lelaki kat prisint 9 Putrajaya.... Before ke putrajaya..... aku pick up si PakTam dulu kat umah adik dia.... then dia ajak ke rumah Ana katannya ada M
akan Makan..

So sampai rumah Ana.... kitorang lepak ala ala sarapan pagi gitu kat rumah Ana... Nasi Lemak... aku makan agak banyak sebab takut nanti kat rumah Rafi aku tak makan macam kat ruma
h Ayu.... hehehhehehe...... then kat rumah Ana.... selain aku ngan PakTam.... eeEKkk, TokBek and bakal isteri dia (Mai dari negeri9 untuk ke wedding member.... bagus lahhh) dan Daus ada juga.... kira lepas ni kitorang terus konvoi ke Putrajaya.... tapi Daus tak follow dia pun just mai sebab nak pick up barang Ika yang tertinggal kat kereta aku semasa ke rumah wedding ayu .......

sampai sana ajhe..... kitorang pun melepak dan kat sana..... jumpa lahh si Mally ngan aweks dia dari Ireland tu.... hehehehehhe aweks dia kenal kat FC..... perhhhh dapat aweks tu bila dia join FC ni... maklum lahh orang penting...... heheh
eheh harus digilai wanita wanita di FC tu..... then kat sana ada juga lahh beberapa member aku time degree semua ada......

~ Suasana Majlis Perkahwinan Rumah Pengantin Lelaki WanRafi ~

habis makan makan... aku paktam ena and ana planni
ng nak beraya ke rumah dida......... selain kitorang cical ngan kawan dia pun follow..... so sampai rumah si dida setelah sesat ntah ke mana mana.... ehehhehe kitorang melepak sampai lahh ke maghrib.... duk borak borak.... sebab time tu gak si Illyani and Family dia mai.... beraya gak...... Si Aleng pun ada mai gak selepas dia gi ke wedding Rafi and beraya ke rumah member dia (padahal time tu dia silap rumah...... tak pasal pasal dia gi beraya rumah one of member DafiFC.... huhuhuhu)...... selain berborak bagai.. sempat explore satu rumah dia.... ada studio tu beb.... hahah best giler.... duk snap snap pic... hehehe dan ada satu tragedi yang berlaku yang aku segan nak ke sana lagi.... heheheh coz aku telah mematahkan kerusi kat luar rumah dida.... hehehehe sorry ye Dida... hehehehhe............... lepas rumah dida..... kitorang pun beransur pulang.

~ Open House Dida ~

.... so kena hantar si eeEKkk ke rumah dia di kepong..... alang alang hantar... kitorang pun beraya sambil jenguk mak eeEKkk yang kurang sihat lepas baru ajhe habis operation...... lepas lepak rumah eeEKkk kitorang pun semua beransur pulang ke rumah masing masing.... hemmmmm
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin