Ahad, 2 Disember 2007

Mazwani Ayu And Rafi Wedding

.
On that day... merupakan hari perkahwinan member aku si Ayu and Rafi... dorang dah selamat diijabkabulkan pada 19hb hemmmm... so 20 ni majlis kahwin dorang kat rumah perempuan..... mean rumah Ayu.... aku pada mulanya malas nak gi... coz kebanyakan member rumah sewa aku nak gi rumah Rafi coz si Rafi ni pun merupakan budak rumah sewa kitorang time diploma dulu....


Tapi tiba tiba ika call tanya nak gi but dia tak tau kat mana rumah ayu.... so aku pun nak tak nak pergi lahhh... si Daus pick up aku kat rumah then pi ambil ika di Shah Alam.... Sampai kat majlis tu.... aku bertiga..... mai ngan sengal tak tau nak tegur siapa... tiba tiba ada si cousin Rafi.... Awu... so tak lahh bosan... heheheheh then kitorang lepak... jumpa budak kelas Ayu time degree... Pyar and Syuk... duk lepak...selain tu aku juga turut jumpa member sekolah aku si Aifaa... perhh masih cun tu walaupun dah ada anak satu... hehehehehe lama tak jumpa dia anak dia pun dah besar.... tapi hari tu first time aku gi kenduri kahwin aku tak makan... boleh tak... hehehehe nak tau kenapa... coz ayam dah habis.. tinggal sayur ajhe.... aku mana makan sayur... so just minum air dan makan kuih....

lepak punya lepak... member lain pun mai... antara yang mai..... zaid ngan member dia... cical ngan kawan dia... haris ngan aweks dia.... dida and ail..... kecik ngan husband dia.....(dari kluang tu.... respect aku kat ko kecik) eeEKkk and officemate dia..... siapa lagi ye... aku pun tak sure ..... heheheheh then kitorang duk lepak borak borak.... seperti biasalahh kitorang kalau tak ada sessi ngompat..... bergambar sakan... tipulahh heheheheh

~ Suasana Rumah Pengantin Perempuan MazwaniAyu ~

then kitorang pun begambar sakan ngan pengantin..... after semua dah settle aku ika eeEKkk and daus balik..... tapi aku ajak dorang lepak kat KFC dulu coz aku lapar... hehehehhehehe boleh tak.... seperti biasalahhh lepas makan semua daus hantar aku balik then dia drop eeEKkk kat stesen putra then dia ngan ika ada urusan open house makcik ika kot... hehehehehehe so gitulahh citer pasal Wedding Ayu... yang aku ingatlah... nanti aku continue citer keesokkan hari... wedding dorang kat rumah pihak lelaki.....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin