Selasa, 4 Disember 2007

Nany Open House

.
Hemmm... citer pasal open house another open house yang aku attend ialah Rumah member aku time aku attend course ACCP kat cosmopoint... Si Nurhanani... dia buat kat rumah dia kat AU1 keramat... hemmmmm tapi masalah nye dia buat time weekdays... apa kes... tapi tu bukan alasan kan.. hehehehe.....

dorang plan around kul 9 katanya... tapi aku kul 9 masih lagi depan pc aku duk chat... wakakak then aku pun gerak around 9.15... cari punya cari rumah dia... around kul 10 baru aku jumpa... dah lah peta dia bijak sungguh dia lukis.... hehehe nasib baik aku agak familiar kat area area AU ni... hehehehhe......


sampai sampai ajhe... perhh semua dah ada... Team CMG... Azarul Mas Adib Crist... Si Eric ngan amoi dia.. si Shah and Si Sue dah sampai... then aku tanya kul berapa dorang sampai .... rupa rupanya dorang 8.30 dah sampai... perhhh kata 9.30.... awal tu... then makan lahh masakan nany... nany sorry ye... banyak sayur lahh mee ko tu... tapi aku telan ajhe... heheheh ko taukan aku tak makan sayur... hehehehehhe.......

after makan kitorang duk sembang and snap snap pic... then around 11 kitorang gerak... coz esoknya kerja beb... heheheh pada aku apa ada hal esok kerja ... ye ye ajhe aku ni... thanx Nany buat open house... hehehehe nanti next time aku plak buat.. tapi nak ke korang semua turun kluang.... wakakakka.... kalau umah PJ ni.. memang tak lepas... nanti jadi Party Liar plak... huhuhuh.... ok see u next blog.....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin