Selasa, 4 Disember 2007

Hati Malaya .... 1957

.
Hati Malaya.... 1957.... nak citer pasal ni... tapi aku pun tak tau nak citer apa so... aku just citer biasa ajhe lahhh.... citer pasal macam mana negara kita mencapai ke
merdekaan... citer ni ada dua zaman.... di mana zaman skrang 5 sekawan ni duk mengumpul bahan bahan dan info info pasal kemerdekaan untuk menghasilkan sebuah buku bertajuk HATI MALAYA.... 1957.... sambil citer dorang mengumpul bahan.... terceritalahh flash back zaman dahulu pasal kemerdekaan ni....

hemmmmm barisan pelakon... hehehhe seperti biasa lahh pelakon yang aku suka nengok lakonan dia Sharifah Armani ..... Maya Karin..... Rusdi Ramli.... Adlin Aman Ramli..... hemmm dan siapa lagi ye... ada lahhh korang nengok lahh sendiri ye... heheheh.....


Actually planning nak nengok citer ni bila member member mentari aku ajak nengok wayang coz salah sorang dari dorang tu dapat 8 tiket free nengok wayang kat Capital kat cinilesure... betul ke ejaan tu... what ever lahhh.... so plan nak tengok citer apa.... so layan citer ni.... kitorang gi 30hb Oktober..... tapi mushkil aku kenapa citer ni kluar skrang bukan time kemerdekaan... ntah lahh kan.... aku mai nengok pun sebab si Armani berlakon... kalau tak .... heheheheh sorry lahh beb...


D
alam duk nengok citer tu.... ada lahh member aku sorang ni kata citer ni agak sedih sangat... nak nak time bagi gelang duit bagai... sampai ada yang nangis.... tapi pada aku... citer ni oleh kerana pelakon dia si Rusdi Ramli dan Maya Karin..... so ada ajhe lawak tepi yang aku buat... membuatkan member aku yang duk sebelah aku tak lehh nak focus nengok citer dia... antara lawak nye.... bila Maya Karin marah.... hehehhee aku lehh cakap tiba tiba Maya Karin sebut.... "Pulangkan...... Pulangkan Apa yang ko rampas dari Aku" hehehehhe dan kadang kadang dialog ni plak "Ari Tau Tak Ari Tipu....." hehehehehhehe bolehhh...

so finally selepas aku nengok citer ni not bad lahhh.... aku bagi 4 bintang lahhh... heheheheh sebab Armani memang cute dalam citer ni... nak nak time zaman baru... dia ngan videocam dia suka aku nengok... nampak cute sangat.... wahhh apa aku meroyan ni....
so after layan citer ni... kitorang pun seperti biasa mengeteh kat sunway... then lepas tu balik rumah lahhh esok kerja.... wakakakkaka.......
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin