Sabtu, 22 Disember 2012

Lari Dari Syurga

.
memblogkan diri lagi ... kali ni aku nak sharing ... buku yang aku baru jer habis telaah ... hemmm ... apa apa pun syukur berjaya gak aku habiskan buku ni ... buku bertajuk Lari Dari Syurga keluaran Buku Hitam ... :D


setelah aku habis jer baca ... apa yang aku leh katakan ... oklahh boleh dimaafkan kerana ini ada koleksi CERPEN ... dan ada lebih kurang 17 orang tak silap aku penulis dalam buku ini ... ialahh pada aku tak semua dalam 17 cerita tu best kan ... dan tak plak semuanya hazab ... tapi tetap ada kan ... :D

so itu maybe pendapat aku ... yang hazab tu aku just go thru jer lahh yang ok tu aku duk focus ... hahahah tapi dont worry if kalian rasa ingin tahu kalian lehh dapatkannya maybe Lari Dari Syurga ni kena dengan citarasa kalian ... tapi jika ditanya pada aku ... aku rasa Tiket Ke Neraka dan Bukan Dari Jibril lagi awesome kot ... :P

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as aku mention kat atas syukur aku berjaya gak habiskannya [ 2minggu gak lah itupun aku paksa diri aku habiskan tadi siang :| ] coz bukan tak ada buku yang aku baca sampai laaa ni tak habis habis in the end aku tolak ke tepi ... tu memang amat hazablahh bagi aku ... :-SS

jadinya as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin