Khamis, 6 Disember 2012

Lego Shell - Set 30196 [SpecialEdition]

.
kembali memblogkan diri ... hemmm motip sangat title entry aku kali ni bukan kah aku dah pernah buat ker entry Set 30196 ni ... ehhh tapi kenapa kali ni ada SpecialEdition ... dangggg motip sesangat :-SS

ok memandangkan semalam aku singgah Shell nak tanya barang yang aku order ... and kebetulan aku memang nak isi minyak ... so ntah apa mimpi aku beli lagi another one set for Set30196 ni coz dia minifigures kan ... hahahha :P

then bila aku nak pasang aku rasa cam apakah choii aku nak ada sampai 2 set kan ... so dengan slumbernya aku duk edit edit .. ehhh ingat ni photoshop ke apa edit edit ... hahahha so aku duk ubah dengan minifigures yang aku ada ... lalu jadilahh set 30196 SpecialEdition ... confirmed korang tak akan jumpa di luar sana =))


ni yang tetiba rasa nak rembat another one set ni ... tapi tak apa lahh 2 set sudah lahh kan ... so gitulahh kisah entry untuk kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin