Jumaat, 21 Disember 2012

#TupTup dapat Buku Cerpen

.
ehhhh motip tetiba duk #TupTup ... hahahha tapi itulahh yang terjadi ... duk aku tengah syok settlekan job aku ... tup tup colleague aku roger kata ada bungkusan aku sudah sampai ... terus aku duk terpikir ... ehhh bila masa aku ada beli barang ... nak kata beli LEGO tak ada plak ... tapi dia kata buku ... :-?

sekali aku turun ... #TupTup dapat buku CERPEN seperti gambar di bawah ini :D


terima kasih pada FIXI ... baru aku tau kenapa aku terima buku CERPEN ... so nantikan lahh review aku ye ... itu pun kalau mood membaca aku kembali ... buat masa ni mood membaca aku down ok ... tu ada buku yang aku belum habis baca lagi ... rasanya dah nak masuk 2 minggu dah ... hahahah hope aku dapat habiskannya sebelum aku menelaah CERPEN by KhairulNizam ni ... ntah ntah aku terus skip baca buku ni kot ... :-SS

jadinya ... gitulahh ye ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin