Rabu, 19 Disember 2012

dari durian ke asam pedas

.
memblogkan diri ... perhhh actually ada benda lain sebenarnya aku nak share kat sini ... tapi entahlah kenapa ... tup tup aku macam no idea nak sharing benda tu ... hahahah maybe sebab aku still kena duk edit edit gambarnya kot ... hahahah poyo :D

so aku skip dulu citer tu ... aku update benda lain ... kisah makan makan volleh ... ni aku tak tau lahh idea siapa ... tak pasal pasal aku terjebak ... after office hour time nak dinner ... boleh plak si Fateh ngan CikWahida kita ni ... ajak gi dinner ... 

ok fine ... dinner no hal ... dan another misteri si Paan a.k.a Bubul pun join sekali ... perhhh tak pernah pernah si Bubul join kitorang ... tapi apa ada hal ... hahahah ... so keluar jer dari kilang tup tup si Fateh boleh ke arah yang aku duk terfikir nak ke mana ... :-?

amikk kawwww ... tup tup dia singgah kat gerai jual Durian ... erkkkk :-SS


choii ... aku ni bukannya suka sangat ngan Durian ni ... tapi tak ada lahh sampai tak lehh makan langsung ... so nak tak nak aku jamah gak lahh ... dan yang secara kebetulan ... production ada problem ... hahaha nasib gerai ni dekat ngan area kilang kitorang kerja ...

so aku runner jap kasi settle apa yang patut tinggalkan dorang bertiga melantak Durian ... bila aku dah settle aku kembali jemput dorang ... dan lepas tu ... mulalah kitorang decide nak makan apa ... ntah apa mimpi tup tup ... ASAM PEDAS terlintas di fikiran kitorang ... so destinasi kitorang restoran eRASA kat seksyen 15 Shah Alam :D


tuuu diaa ... Asam Pedas Ikan Pari ... memang terangkat dibuatnya ... berpeluh peluh ko makannya ... hahahahah ehhh macam mana kat bawah ni ada roti ... roti apakahhh :-/


tu namanya ... Roti Arab Sardine ... tapi tak tau kenapa dia leper ... hahaha menu ni si CikWahida kita yang makan ... ala ala diet katanya ... padahal dia dah kekenyangan melantak durian sampai 3 biji dia sorang ... hahahahhaa [ matilahh aku kalau dia baca entry ni hahahah ;)) ]

so bila sudah kenyang ... kitorang pun kembali ke pangkal jalan ... jadinya ... gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin