Ahad, 23 Disember 2012

The Turquoize Bowling Tournament AntaraBandar

.
what tha title dahh ... hahahha ;)) sajhe jer aku duk tepek title macam tu ... ala ala meneruskan kisah bowling AntaraBandar yang lepas ... yang mana .. :-? ala yang Pinkerz tu ... click sini PINK

oklahh tutup kisah Pinkerz now kembali ke Turquoize plak ... ok event ni berlangsung last week ... 15 hb ... so laaa ni baru aku berkesempatan nak sharing kan ... hahaha sampai aku skip skip dengan kisah cerita lain ... heheheh :D

so for this time ... lokasi still sama di IOI Mall Puchong cuma tema warna lain ialahh takkan nak Pink lagi kan ... memang tak bleh blahh lahh kan kalau pink again .. :-SS  


tuuu dia ... group yang bertanding ... kali ni agak ramai gak yang berentap compare last year ... ada 22 team dan satu team ada 5 bowlers amik kawww ... tapi ialahh ada team tu tak ada pun kelima lima bowlers dorang hahahah ntahlahh maybe ada sebab tertentu yang mereka tak dapat hadir ... :|

kalau last year or pada amnyer lahh biasa mesti bermain atleast 3 games kan ... tapi kali ni kerana depa kata 5 orang dalam satu team so risau take time ... jadi tournament this time hanya 2 games ajhe ... hemmm apakah .. tapi nak buat macam mana kan keputusan pihak penganjur ... kita redha jer lahhh hahahah :P

aku hemmm ... ntahlahh dengan before games ni aku terima berita yang tak berapa nak best ... yang membuatkan mood aku terus down ... so permaianan aku pun ala ala santai jer ... serius ... bila games pertama aku dah hayammm sangat ... aku terus decide duk snap snap picca guna camera CikNurul kita ... :P




ok kat atas tu antara pic pic yang aku snap ... accept gambar aku lahhh hehehehe itu si Redza yang snap guna camera dia ... aku tak tau lahhh apa action yang aku snap ... janji aku snap jer lahhh hehehe lagi pun aku bukan pro sangat dalam photography ni ingat nak import si Adam from SenseOfViews tapi dia ada job plak :P




bila dah selesai 2 games kitorang semua berentap ... dah puas posse posse bagai ... finally time yang dinantikan pun muncul tiba ... hehehehe iaitu penyampaian hadiah ... :D


TAHNIAH pada mereka mereka di atas yang telah dinobatkan sebagai pemenang untuk musim ini ... heheheh aku ... as aku mention before this pun ... aku akan lepaskan kejuaraan aku tu pada orang lain ... hahahaha statement poyo padahal main memang HampeHDoTCoM hahaha =))

apa apa pun aku juga ingin wish TERIMA KASIH pada TEAM MATE aku walaupun this time tak ada rezeki ye ... :D

D'15TH


dan juga tidak lupa pada crew crew Kelab Sukan dan Kebajikan AntaraBandar yang telah berjaya menganjurkan event ini dengan jayanya ... TERIMA KASIH ... :)

pada Azizi dan Tom thanks a lot kerana memenuhi pemintaan aku untuk menyulam nick name aku kat baju bowling aku ni ... heheheh memang nangis dan sentap ok crew crew lain ... mau tak nyer crew semua just cop jahh ... aku SULAM ok ... mampoooo thanks a lot :D

pada Wahida, Udin, Fateh dan Daus ... thanks a lot kerana membantu aku dalam niat aku tu ... heheheh syukur berjaya juga ianya terlaksana tanpa terkantoi ... TERIMA KASIH Gengs ... 

so gitulahhh kisahnya ... apa apa pun walaupun before games tu kitorang dikejutkan dengan beberapa berita sedih ... tapi event ni tetap diteruskan ... cuma ialahh kemeriahan tu tak berapa nak meriah sangat ... andai ada mereka tu maybe lagi meriah kot ... hemmm :|

apa apa pun semua sudah selesai ... jadi nya gitulahh entry untuk kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin