Isnin, 24 Disember 2012

Bday si Harris Ise

.
continue sharing kisah yang dah lepas ... hahaha memanglah kan takkan aku nak sharing kisah yang belum berlaku kan ehhh apa aku mengarut ni ... abaikan ;))

so kali kisah celebrate bday si Harris anak si Abe ... well actually Abe memang dah plan benda ni awal dengan kitorang ... dan kalau ikutkan bday si Harris ni on 15hb tapi coz kitorang ada Bowling tournament so postpone ke esoknya ... :P

ala budak budak ... mana lah tau bila bday dia sebenar ;)) so seperti dirancangkan ... on Sunday habis ajhe aku ngan colleague aku OT ... kitorang terus shoot ke umah Abe ... untuk majlis bday si Harris :D



tuuu dia ... bday boy kita ... Harris dah 6 tahun dah dia hehehe next year dah darjah 1 ... opps sila abaikan kek tu ye ... coz uncle Fateh kita bawa laju sangat tup tup kek pun hancur macam tu ... so sad :(



rumah Abe ni memang tipulah kalau just menu Kek Bday jer kan ... ada lahh yang Akak sediakan untuk kitorang ... tu diaaaa mee kari ngan Laksam ... amik kaw memang marvelous and awesome sungguh ... memang kenyang terbongkang kitorang dibuatnya hahahah :P


gambar atas antara tetamu yang mai ... tapi semua atas ni colleague AntaraBandar lahhh ... member member Abe yang lain aku tak tepek lahh heheheh ... :P


gambar atas ni ialah Bday Boy dengan hadiah hadiah yang dia terima seronok lahh dia ... nasib lahh adiknya tido ... kalau tak mau sentap si adik hanya melihat abang jer dapat hadiah ... ialah budak budak mana tau sangat kan ... tau nyer nak juga hahahah :P


tapi atas ni tak bleh blahhh ... siapa yang hadiahkan dia puzzle ni .. tup tup aku ngan Wahida kena tolong buildkan ... hahahahah ialah nak suruh Abe ... memang bertuah lahhh ... hahahahah :P

so gitulahh bila semua dah settle dah kenyang ... dan Abe pun kebetulan malam tu kerja ... kitorang semua pun pulang ke pangkal jalan ... pada Muhammad Harris ... Selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 6 ye ... semoga sentiasa sihat dan gembira selalu ... :)

pada Abe ngan Akak thanks sebab sudi invite kitorang dan sediakan makanan yang marvelous itu ... tetiba teringin nak pekena LAKSAM vollehhhh hahahaha =))

so jadinya itu lahh kisah entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin