Sabtu, 1 Disember 2012

Frinjan29

.
hemmm nak sharing citer pasal Pekan Frinjan ... perhhh rasanya dah lama aku tak jenguk event ni kan ... dan bila aku usha usha last aku mai ke event ni last year ... dammed ... Frinjan edisi ke 24 ... perhh and malam tadi aku layan edisi yang ke 29 :D

actually aku pada mulanya bukan beria sangat nak mai ... ialah dah lama kot tak turun kan ... rasa segan plak nak turun tetiba ... hahaha motip sangat statement aku ni ... tapi sebab colleague aku si Daus ni kata nak cari buku ... so aku kata why not kita gi layan Frinjan ... so dia ON

macam biasalahkan ... selain aku ngan Daus ... si Fateh pun turut join sekali ... dan bila kitorang bertiga memang tipulahh kalau si CikWahida tak menyentil nak join sekali ... so kitorang berempat lahh gerak ke Pekan Frinjan untuk edisi ke 29 ni :)


hemmm apa yang aku leh katakan event ni still meriah ... memang ramai anak muda mudi yang hangout ngan clix masing masing ... hehehe tetiba rasa diri ni dah berumur plak ... macam segan gitu nak mai ke event anak muda ni .. cehhh macam tua sangat aku ni kan ... hahahah mula merapu :P

seperti biasalh Frinjan ... menyediakan tempat untuk mereka mereka yang ingin perform sama ada band lagu ... ataupun berpuisi untuk hadirin yang mai ... time aku mai tu if tak silap band Orange In The Wood tengah perform ... lalu layankan jer lahh ... then after that IAmNeeta plak ... hemmmm tapi bila dengar secara live ... hemmm aku duk pikir ... memang macam tu ker soundsystem prob ... [ maybe aku kenal dorang ni thru recording dulu kot maybe ... :-/ ]

after jer nengok persembahan IAmNeeta tu ... kitorang pun decide nak cargon coz perut memasing dah buat konsert ... hahahahah tapi sebelum kitorang cargon sempat gak lahh aku grab barang seperti dalam gambar di bawah ni hehehehe :P


hemmm memandangkan dah lapar katanya finally kitorang decide lepak dinner kat area 7 ... pada mulanya konon nak lepak kat PakLi tapi bila lihat ramai benor umatnya ... so kitorang lepak dinner kat Vichudda jer lahhh pekena TomYam ... nyam nyam ... :P

so bila perut sudah kenyang mata sudah mula berat ... kitorang pun pulang ke pangkal jalan ... jadinya ... gitulahh kisah untuk entry kali ni as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

* perrhhh tak sangka rupanya first Frinjan aku gi ialah Frinjan Edisi 2.0 :-SS 


TakSangakeYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin