Sabtu, 1 Disember 2012

Coke 250ml

.
akhirnya aku beli juga botol Coke 250ml ni as collection Coke aku ... perhhh walaupun benda ni sebenarnya dah lama keluar ... tapi ntah kenapa tadi slumber jer aku beli 2 sekali gus untuk jadikan collection botol COKE aku :P


ehhh aku dah kembali semula nak kumpul barangan Coke ker ... hehehe actually aku still jer maintain cuma dah tak kirim kat orang jer yang ke overseas untuk belikan coke sana ... coz rasa leceh kot jadi aku tukar dengan kirim FM ... hahaha motip sangat kan ... :P

lagipun benda ni memang aku dah plan lama dah ... setiap kali lepak mamak mesti aku kata aku rasa nak beli tapi tak beli beli juga ... tup tup tadi ntah apa mimpi aku terus order 2 kat mamak tadi hahahah kata mau take away jangan buka ... heheheh :)

gitulahh kisahnya untuk ntry kali ni ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin