Selasa, 18 Disember 2012

Thanx 4 Tha FM #19

.
memblogkan diri ... perhhh dah lama rasanya aku tak buat entry pasal Fridge Magnet ... erkkk :-SS sampai ada yang tanya aku dah tak kumpul FM ker ... :P

actually aku still lagi kumpul FM ... don't worry ... if ada yang nak bagi ole ole kat aku FM aku tetap akan accept dan terima ... wahhh gituuuu statement ;))

so untuk entry kali ni ... aku baru jer dapat FM dari Lost World Hostspring & Spa ... Sunway City Ipoh seperti gambar di bawah :D


terima kasih bebanyak buat CikWahida kita yang sudi belikan ole ole dari sana untuk kita ye ... hehehe akhirnya ada gak FM Dari Sunway City Ipoh ... hahahah coz last time si KakEye pun ada ke sini tapi dia tak belikan pun ... Sentap ... [ motip nak emo kan ... macam lahh KakEye baca entry iols ni :P ]

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin