Rabu, 12 Disember 2012

jenguk Marissa Sumayyah

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer kisah siang tadi ... wahhh dan dan jer kan ... time lunch after makan kat cafe niat hati nak gi mengeTEH dulu ... tapi entah macam mana boleh plak kitorang terlencong gi jenguk si Marissa Sumayyah yang dah genap 4 bulan :D



hemmmm ... dah 4bulan baru WakZam nak mai ye Marissa ... wahhh Wak gitu rasa lain plak aku biasa anak member member ni aku gelarkan diri aku Maman ... hahaha tetiba ngan si Udin ni aku gelarkan Wak plak volleh ... tetiba rasa berusia plak :P

oklahh Marissa nanti WakZam mai lagi ye ... nanti kita gi jejalan naik car ye ... then nanti kita borak borak kosong lagi ye ... jangan lupa ye pesan WakZam tadi heheheh [ matilahhh aku kalau si Udin ni baca statement aku ni :-SS ]

gitulahh kisahnya entry aku kali ni ... so as usual stayTuned for next entry aku ye ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin