Ahad, 2 Disember 2012

CD Langit Vanilla

.
memblogkan diri ... kalau before this aku ada buat entry pasal Buku Langit Vanilla by Wani Ardy ... now aku nak sharing pasal CD Audio Langit Vanilla plak :D


as aku mention kat entry ... ya aku memang lebih minat lagu si Wani Ardy ni heheheh ... dan aku tertarik nak beli selepas aku dengar teaser Langit Vanilla kat web si Wani :)

dan akhirnya aku sudah pun memilikinya ... cuma dalam cd ni aku ada kemushkilan terhadap track ke 3 ... adakah cd aku ni rosak ke apa ... kerana ianya sunyi selama 1minit baru dengar si Wani bersuara ... adakah ini memang disengajakan ataupun apa ... dan kenapa sampai satu minit sedangakan time bersuara tak sampai seminit pun :-?

abaikanlahh janji aku dah ada lagu Langit Vanilla :P so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin