Rabu, 26 Disember 2012

Cerpen by KhairulNizam Bakeri

.
memblogkan diri dengan kisah pasal buku yang aku baru jer selesai telaah ... hemmm dan kali ni ... buku tu keluaran FIXI yang bertajuk CERPEN by Khairulnizam Bakeri ... :)


kalau before this FIXI ada terbitkan CERPEN by NadiaKhan kini giliran penulis PECAH plak si Khairulnizam Bakeri ... menerbitkan koleksi cerita pendek beliau ... :D

setelah aku baca 17 cerpen yang tersedia apa yang aku leh katakan sememangnya awesome ... dan antara cerpen di dalam buku ni yang aku gemar ialah Jenazah, Puncak dan Nikah ... perhhhh memang style :P

so apa lagi ... if kalian nak tau apa cerita dalam CERPEN ni ... nak feel sendiri ... sila grab sebelum ianya kehabisan stock ... heheh 

jadinya ... gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin