Ahad, 9 Disember 2012

Mini Figures Series 5 ... Completed

.
kembali memblogkan diri ... dan kali ni nak citer pasal LEGO nyer Mini Figures ... dan dengan slumber dan bangganya nak inform that aku sudah completed untuk Series 5 :D


terima kasih pada anak buah ku yang cute sorang tu ... coz membantu maman dia ni dalam misi mengumpul mini figures ni ... :)

well bila Series 5 ni dah completed now memang misi aku ialah untuk Series 1 dan 2 yang aku rasa agak sukar kot nak completekannya .... hemmmm tapi tak apa ... aku akan cuba juga ... pelan pelan kayuh kata orang :P

so gitulahh as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

esis berkata...

xde lebih utk dijual ke bang

-rie

KeMatZ berkata...

rie ... tak ada lah .. beli pun ngam ngam jer ... :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin