Sabtu, 22 Disember 2012

20122012 punya kisah

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal 20122012 ... apa ada pada 20122012 ... ok memang date ni nampak cun ... tapi apa kaitannya dengan hidup aku ... hahahaha memang tak ada apa apa lahhh cuma apa yang aku tahu hari tu ... aku EL ... :D

pada mulanya plan nak EL sebab konon konon nak layan si Kimberly Legget secara live di kaca televisyen sempena Miss Universe 2012 ... wahhh gigihkan ... :P 



tapi apakandaya ... aku cuma plan jer ... TupTup aku ada hal lain ... so secara kebetulan plak ianya on that date ... so terpaksalah aku abaikan Miss Universe ni ... dan uruskan hal yang tetiba muncul ni hahahhaha :|

tapi aku tetap teruskan EL aku tu ... so bila aku selesai sajhe urusan aku yang tetiba muncul tu ... aku pun kembali semula ke rumah dan bila aku sampai rumah Miss Universe dah sampai Top 5 dah mean time tu if tak silap aku sessi soal jawab ... dan bila ku tanya housemate aku ... katanya Legget tak dapat pun placing untuk top 16 ... dammmed :(


dan seperti semua tahu ... yang menang Miss Universe this year ialah Miss USA ... Olivia Culpo ... tapi pada aku ... aku lebih berkenan ngan Miss Russia and Miss SouthAfrika ... [ ini pun aku suruh member office aku dload then layan volleh =)) ] tapi apakan daya kalah ... apa apa pun terima jerrrlahhh 

ok lahhh tutup kisah Miss Universe itu ... dan tukar citer lain ... memandangkan aku ngan housemate aku dua dua tak kerja ... so kitorang plan nak gi ke IKEA ... wallaaa ... time tu aku dah mula pikir teringin nak CubaTryTest MeatBall Ikea yang selalu diperkatakan sedap itu ... :D



mana tak nyer ... setiap kali aku ke IKEA sure penuh ... so kali ni alhamdulillah ... ada kekosongan dan misi kitorang berjaya ... hehehehe tapi bagi aku ... rasa meatball dia biasa jer ... dan aku ingatkan besar ... rupanya ala comel jer ... bagi aku meatball kat William still terbaik ... cuma dia tak jual menu meatball jer lahh :P


selain tu ... sempat gak kitorang gi beli karipap Ikea yang turut popular dikalangan mereka yang gemar ke Ikea ... hahahaha untuk karipap ni memang nyummieee ... telur + kentang ... perhhh kalau ko up ke FB or instagram confirm ada yang terliur ... heheheh sorry ye kekawan ... :P

kalau dah ke Ikea tu ... memang tipu lahh kalau ko balik lenggang kangkong kan ... for sure mesti ada benda yang ko grab ... nak tau aku grab apa ... hemmm salah satunya ... benda bawah ni ... :-SS


tuuuu dia ... board Fridge Magnet ... hehehehhe chop chop ... board jer ye ... FM nyer tu ... bukan aku beli semalam ... tapi dah lama ... ialahh sebab board semua dah penuh ... itu pasal kena beli baru ... so barulahh FM FM tersebut terdisplay ... hehehehe :)

so selebihnya ... aktiviti aku hari tu ... melepek kat rumah dengan membuat tahi mata ... serius ... sampaikan waktu malam aku sukar nak tido ... coz terlebih tido disiang hari ... padan muka pada aku ...

jadinya ... 20122012 pada aku tak ada lahh apa yang best ... just a date jer ... hahahahha gitulahh kisahnya untuk entry aku kali ni ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin