Khamis, 20 Disember 2012

Burger Giant Wan Botak

.
continue memblogkan diri ... still lagi dengan cerita makan makan ... hahahah matilahh makan jer kerjannya kan ... so kali ni nak citer pasal kitorang gi layan burger kat Burger Wan Botak Seksyen 24 Shah Alam ... well tempat yang selalu kitorang pekena oblong tu :)

tapi kali ni ... tetiba aku teringin nak pekena Burger Giant ... ni pun bila si Udin kata si Wan dah jual burger Giant ... time tu aku rasa adakah sebesar burger 1kg ... hahaha memang tak lahh motip sangat kan ...

tapi burger giant ni dia punya tebal memang ada ala ala 1kg nyer burger style ... serius ... aku sampai jer terus order special punya seperti yang tertera di bawah ni :D



serius ... memang feel giler makannya ... coz still leh ngap ... hahahaha tapi tu lahh lenguh gak mulut ko ngunyah burger nyer hahahah tebal ok ... hahahahha ... 

so if korang nak try boleh lahh gi dapatkannya ... kat situ aku perasan siap ada satu menu baru lagi oBulat ... actually oBulat ni katanya oblong dalam bentuk bulat ... heheheh tak apa next time aku akan try menu ni ... another one aku nak try burger IKAN ... biasa kat mcD jer kan ... ni kat gerai burger Wan Botak ok ;))

gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... serius aku memang dah lama tak gi gerai ni ... tup tup ada menu baru ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin