Rabu, 15 Ogos 2012

Langit Vanilla by Wani Ardy

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal buku yang aku beli time kat pesta buku di SACC baru baru ni ... Langit Vanilla by Wani Ardy .. :D

hemmm actually aku memang dah lama rasa teringin memilikki buku ni ... tapi tu lahh senantiasa tak kesempatan nak memilikkinya ... then time aku usha usha kat booth LEJAN and FIXI ... aku perasan ada buku ni ... so apa lagi terus grab ... :D

so setelah aku baca ... apa yang aku leh katakan ... aku lebih gemar Wani Ardy berkarya dalam lagu beliau kot ... heheheh tapi ni bukan bermaksud buku ni tak best ... cuma maybe bagi aku jer lahh ... ada yang aku lehh faham dan ada yang aku rasa ... ehh apa yang Wani ni cuba sampaikan ... hahahah =))

tapi if ada kalian yang cuba ingin memilikki Langit Vanilla ni ... lehh lah dapatkan dengan segera ... manalah tau dah habis kan ... heheheheh :P

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

* actually aku beli buku ni sebab penulis dia Wani Ardy jer ... kalau orang lain maybe aku tak beli kot ... sebab Wani Ardy :P

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

TelingaBulat berkata...

alaah da lame carik buku ni.cepat je abis... "Perempuan Simpanan" pn best jugak au

KeMatZ berkata...

ehh dah habis ye ... cuba try beli thru online ... rasanya ada lagi kot ... kat LejenPress ker maybe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin