Jumaat, 3 Ogos 2012

Perangkap Ajal

.
ehhh apakah aku punya entry ni pelik semacam jer bunyik nyer ... hehehe lek aaa ... bulan bulan puasa ni jangan kalut sangat ok ... untuk entry kali ni ... aku nak sharing pasal buku or novel yang aku baru sajhe berjaya menamatkan hingga ke muka surat terakhir ... perhhhhh :-SS

Perangkap Ajal ... by Zaer Rihaz ... kalau aku baca tajuk jer aku dah rasa tertarik untuk untuk pegang dan cuba untuk belek ... dan seterusnya bila nengok cover depan ... perhhhh nampak styl ... kira kalau letak atas meja confirm ramai akan pegang dan cuba ingin tahu apa isinya ... :D opss cukup citer pasal cover and title ok ...

tapi setelah aku habis baca ... hemmm aku rasa ... perhhh kenapalahh susah benor aku nak tamatkan ending novel ni ... tapi tulahh sikap aku bila dah start aku kena sudahkan sehingga ke muka surat terakhir ... walaupun ianya agak hazab ... :(

maaf dari aku ... tapi itu pendapat aku ... pada mulanya agak menarik jalan cerita ... tapi bila pertengahan aku dah mula rasa bosan dan mula lost ... ehhh apa yang dia ni nak cerita ... maybe tajuk dia membuatkan aku akan fikir more action dari merewang ntah apa apa ntah ... even kat cover pun tertulis Novel Aksi ... :-/

dan bila sampai babak terakhir baru ada kembali yang membuatkan aku tak sabar sabar nak namatkan novel ni ... dan akhirnya aku berjaya juga sampai ke muka surat terkahir novel ni ...

tapi seperti aku mention before this ... ini hanyalah pendapat aku sajhe ... maybe kalau ada kalian yang ingin tahu jalan cerita or maybe novel ini kena dengan citarasa kalian ... tak salah jika kalian dapatkan nyer di kedai buku berhampiran ... ye tak ... ni just pendapat aku ... :D

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini ... heheheheh as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin