Rabu, 11 Julai 2012

show Nostalgia Kuala Lumpur

.
last sunday ... selesai aku menonton pementasan BengHock di Sentul tetiba CikSukaHati kata ada show kat lake Garden KL ... ada persembahan Taheera Rosheena katanya ... so memandangkan kitorang tak ada idea nak buat apa before menanti event pada malamnya so gerak ke LakeGarden ... :D

bila sampai memang tak ramai pun yang hadir ... maybe kurang promosi or aku pun tak tau kenapa tak ramai ... hahahahah tapi bila nengok astaka ni agak nice gak lahh kalau ada apa apa jenis persembahan kot ... untuk show hari tu telah diemcee kan oleh otai lawak kita si Ali Mamak ... :)

untuk show ni Taheera telah perform 3 buah lagu ... dan bagi aku rasa macam kurang feel plak layan persembahan beliau ni compare time aku layan persembahan dia before this ... maybe sebab kena nyanyi bersama kombo DBKL kot ... so macam feel tu tak best ... pada aku lahh yang mai mendengar tu ... :P

selain Taheera, sorang artis DBKL aku lupa nama dia pun ada perform dan aku pun lupa berapa lagu ntah dia nyanyi ... hehehe nampak sangat aku tak focus ... tapi ntah macam mana tetiba ada satu aweks ni nyanyi suara not bad ... sekali rupanya ... Ana Syuhada .. si protege Ramlah Ram ... no wonderlahh kan ... :P

tapi untuk show ni ... aku lebih gemar layan persembahan otai ... si Fredo dari group Flybaits ... lagu lagu dia memang ada yang aku layan cuma maybe lagu 2nd kot aku kurang tahu hahahaha ... tapi paling unexpected ialah boleh plak dia mai kat tempat aku ngan CikSukaHati ni and ShakeHand ngan aku ... perhhhh terkesima plak aku ... orang pertama plak tu ... nasib dia tak suruh aku nyanyi ngiarkkkk :-SS

selesai jer layan persembahan Fredo tu ... kitorang pun gerak ... so nak tau apa citer selepas itu ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*
tak pasal pasal aku duk layan lagu Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta ... hahhaha coz time Fredo perform lagu ni dia mai ShakeHand ngan aku :D

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

HaZiFah berkata...

wah~~lama giler aku tak bersenamrobik kat sini~~ haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin