Jumaat, 6 Julai 2012

8 Jam

.
semalam aku berkesempatan menonton filem yang pada mulanya harus ditayangkan pada hujung tahun 2011 tapi aku tak tau kenapa baru laa ni depa tayang ... movie 8 Jam lakonan mantap Shaheizy Sam dan Yana Samsudin :D

selepas sajhe aku habis menonton citer 8 Jam ni ... apa yang aku leh katakan ... ya memang style lakonan bro Sam ... dan aku rasa 8 Jam ni more better dari citer Jiwa Taiko ... serius ... dari segi aksi dan cinta jauh berbeza ok ...

dan bagi aku ... if cerita ni ditayang kan mengikut jadual i mean last year dah ditayang ... memang Sam boleh maintain kemenangan beliau ... tapi apa nak buat kan ... tapi aku pun tak tau kenapa movie ni lambat benor ditayangkan :-/

so if korang tanya aku berapa bintang ... 4 bintang lahhh ... ialah nak bagi full melampau lahh plak kan ... coz ada beberapa babak yang aku rasa agak choii juga citer ni ... paling aku tak bleh blah semua yang berlawan guna parang confirm choii mean tak kuat lahh hahahah ... baik gaduh without senjata ... ni pegang parang jer lebih :P

another one ... aksi pelakon stunt or pelakon ganti ... kantoi ok ... dapat kelihatan bezanya 2 pelakon yang melakonkan satu watak tersebut ... hemmmm :|

tapi apa apa pun jalan cerita memang style ... apa lahh yang dimaksudkan dengan 8jam ... rupanya ... nak tau kena lahh nengok sendiri ... heheheheh so apa lagi kalau kalian ingin tahu sendiri gi lahh layan ... kalau malas nak nengok kat pawagam tunggu dvd dia kluar nanti ... ok :D

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

specialshowtoday berkata...

hi! friend ,now i want to exchange with you
this is my blog .
http://khmernews-specialshowtoday.blogspot.com/
if you okay with me , please send my , amokpongthom@gmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin