Rabu, 4 Julai 2012

Makan Makan Durian di AntaraBandar

.
kembali memblogkan diri ... last Friday 29hb ... tempat aku kerja ada menganjurkan PESTA BUAH BUAHAN ... so memang cantik menariklahh kan ... balik balik dari Jakarta masuk kerja ada plak makan makan ... :P

so event ni start around kul 5 petang ... bila aku turun ... just apa aku lehh cakap ... ini PESTA BUAH BUAHAN ker PESTA MAKAN DURIAN ... :-SS

mau tak nyer ... bila semua lebih tertumpu kepada Raja Buah ni ... ohhh actually ada gak buah lain yang disediakan ... Rambutan Layu Di Tasik Madu dengan Mata Kucing Sepet Sebelah ... hahahahha so pesta buah buahan kali ni just 3 jenis buah ... :P

so mungkin kerana hampir majoriti semua memang peminat or hantu DURIAN so ... memang semua seronok menikmati durian yang disediakan ... aku ... hemmm kali ni aku just duk snap snap gambar jer lahhh ... aku more duk pekena mata kucing sepet sebelah jer lahh ... and sekali sekala ngap Rambutan Layu Di Tasik Madu ... :D

lagi pun aku bukan pemakan tegar durian ... but time tu aku sempat gak rasa durian MUSANG KING ... hemmm yang pada aku ... apa beza rasanya sama jer ... hahahaha nampak sangat aku memang tak otai bab bab DURIAN ni hahahah =))

atas ni gambar gambar yang aku snap ... bila kau duk buat tepek tepek macam ni ... nampak meriah lahh plak ... walaupun keadaan sebenar tak semeriah mana pun ... hahahahaha =))

tapi apa apa pun seronok nengok member member sekerja duk happy menikmati durian kan ... lepas sedikit stress kerja dorang ... hahahahahah walaupun sebenarnya masing masing masih dalam keadaan moral down ... :(

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin