Ahad, 8 Julai 2012

Mc Donald Coke Glass - London 2012

.
last friday bermula lahh promosi Mc Donald Coke Glass sempena Sukan Olympic London 2012 ... :D



jadi bermula jumaat lepas aku pun gigih lah mengCollect glass coke ni ... dan hasilnya ... tuuuuu dia ... 2 sekaligus .... :D

tapi jangan risau ... actually untuk misi kali ni aku bercita cita nak kumpul 3 Set ... rasa rasanya aku berjaya or tidak merialisasikan impian aku ni ... wahhh dah macam AF plak dah ... hahahhaha ialahhh dengan cabaran tak lama lagi musim puasa ... so cabaran gak tu ... tapi aku akan cuba untuk jadikan ianya satu kenyataan ... :P

so gitulahhh kekdahnya untuk entry kali ini ok ;)

*
time McDonald Coke Glass ala ala Tin Coke tu ... aku berjaya kumpul 2 set ... so itu yang set kali ni aku nak buat 3 Set ... hopefully berjaya :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin