Khamis, 5 Julai 2012

GiG Triple Play

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak share pasal GIG Tv9 plak ... after jer dari bday party anak Shah aku terus shoot ke KL LIve untuk berhoye hoye dan melalaikan diri ... wahhh statement tak bleh blah :D


as semua tau GiG Triple Play ni mempersembahkan 3 buah band dari 2 Negara ... iaitu Bunkface & Hujan dari Malaysia dan Nidji dari Indonesia ... :D

aku biasalah bila dah nama pun NIDJI ... tup tup Lolly roger ada tix lebih terus ON JAH ... hahahahha kalau bukan NIDJI aku rasa dah lama aku shoot balik SouthParkz ... :-SS


persembahan malam tu memang awesome lahhh bukan saja pada NIDJI yang sememangnya tak pernah mengecewakan persembahan dorang malah BunkFace and Hujan pun melatop malam tu ... semua crowd menari berdansa bersama tanpa ada sebarang rusuhan or apa ... walaupun malam tu security ada gak kacau kacau risau ada berlaku riot :D

apa apa pun aku ... aku ngan si Lolly and Hadek just lepak lepak kat tempat yang lebih save dan selesa ... maybe bagi kitorang timing dah tak mengizinkan kot nak ke depan sangat berhoye hoye sama kot ... hahahahah faktor umur kali :-SS

malam tu ... aku bukan pulang dengan tangan kosong ... tetap ada benda yang aku grab bawa balik ... antaranya button batch gig tu ... hahaha yang aku yakin ianya akan berubah menjadi FM hahahah =)) dan aku juga dapat sekeping gambar polaroid yang kitorang dapat time masuk ke GiG sebagai tanda kenang kenangan :D

ehhh macam mana dalam barang barang tu terselit FM HardRock KL ... hehehehe benda ni aku gi grab time membuang masa sementara menunggu si Lolly ngan Hadek ... so tak tau nak buat apa aku pun gigih menapak ke HardRock ... usha usha ada FM terus grab ... so lengkap sudah FM HardRock untuk malaysia ... maybe mau grab FM HardRock Penang bentuk guitar ni lahh ... tapi bila ye :P

ohhh lupa ... lagi satu benda yang aku nak sharing ... hari tu juga buat kali pertamanya aku dan Mybooku naik lif bersama ... hahahah agak kalut dan jakun lahh juga kan ... hahahha nasib tak stuck dalam lif ke apa kan ... walaupun time tu Mybooku tetiba semput kembali hahahah :-SS

so sebelum aku akhiri entry ni aku nak share link video yang aku capture ... sorrylahh kali ni tak banyak video aku capture memandangkan memory camera aku tak ada space sangat dan myBabyG9 aku tu tak berapa nak perform seperti biasa ... apa apapun layan kan jer lahh yek :P

Save Me
Indahnya Cinta
Medley
[Child - Sudah - Kau & Aku]


gitulahhh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin