Rabu, 25 Julai 2012

Hilang by Dayang Noor

.
kembali memblogkan diri dengan sharing pasal buku yang aku baca ... dan kali ni merupakan novel keluaran FIXI yang bertajuk HILANG hasil penulisan Dayang Noor ... ohhh untuk pengetahuan kalian actually Hilang ni merupakan second book for Dayang Noor bersama FIXI kalau before this Dayang pernah menghiburkan kita dengan penulisan beliau bertajuk JERAT ... :D

setelah aku selesai membaca HILANG ... apa yang aku leh katakan ... ya aku setuju jika ada yang mengatakan HILANG more better dari JERAT ... dan aku amat suka jalan penceritaan dia ...

Hilang yang mengisahkan misteri kehilangan adik pada watak utama dalam novel ni dan kisah seorang wanita yang terpaksa menjadi orang suruhan dan pelbagai kisah silam yang dia alami ... membuatkan ko tidak akan teragak agak untuk meneruskan helaian demi helaian sehingga tamat ... :D

ehhh aku ni nak review panjang panjang memang tak lahh nanti apa plak kata orang lain kan yang belum baca ... tapi maybe ini pendapat aku ... aku tak pasti kalian pun citarasa macam mana ... apa apa pun if ada kalian ingin mendapatkan HILANG ni ... sila segera dapatkan di booth booth FIXI or kedai kedai buku yang berhampiran dengan anda :)

oohhh if tanya pasal rating ... lupa plak aku nak roger kan ... coz semua buku fixi aku akan bagi rate ... hahahaha motip macam hebat sangat aku nak rate rate bagai ... tapi as aku mention lahh kan ini pada pembacaan aku ... citarasa aku ... orang lain aku peduli apa ... heheheh ... 4bintang untuk HILANG ... :D

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*
opss apa apa pun KELABU still maitain dalam pilihan hatiku ... wahhh gituuuu :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin