Sabtu, 7 Julai 2012

The Amazing Spider Man

.
siang tadi aku berkesempatan menonton The Amazing Spider Man ... ni pun setelah si Adam ajak aku nonton ... aku yang kebetulan time tu tak ada buat apa ... baru balik dari kerja ... so ON JAH ... :D

selepas menonton ... apa yang aku leh katakan ... memang AMAZING lahhh ... memang lain dari lain ... walaupun jalan cerita lebih kurang seperti Spider Man 1 ... tapi kali ni agak menarik dan kelakar pun ada gak ... :P

watak spider man kali ni ala ala lawak pun ada gak ... dan lizard yang spiderman ni kena lawan pun agak horror ok ... hahahha .. tapi memang puas hati lahh layankan SpiderMan ni ... bab touching and cinta ofcoz ada ... normallah kan .. mana mungkin bab bab ni tak ada hehehe ;))

so pada kalian yang ingin menonton sila lahh ke pawagam kerana masih ada lagi ditayangkan ... tapi kalau malas tungguh jer nanti ... beli dvd dia ok :D ohh tanya rating ok lahhh 3.8 .... hehehehhehe tanya kenapa aku bagi 3.8 aku pun tak tau ... so nak tau gi lahh nonton ya ... lumayannnnn :)

as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin