Rabu, 4 Julai 2012

Bday Si Sharmeen

.
kali ni nak sharing citer pasal bday party ... dan bday party kali ni ialah bday si Sharmeen anak kepada member aku si Shahri Izhar dan Syeena ... :D

pada mulanya aku macam keberatan nak gi ... almaklumlahh sorang sorang ... si Khai plak kerja hari tu ... tapi ntah kenapa ... macam ada benda yang memaksa aku gi gak ... dan aku gagahkan diri gak gi :P


bagus gak aku gi ... sekurang kurangnya aku dapat tahu cerita perkembangan si Shah ni ... wow tak sangka yer Shah ... apa apa pun tahniah dan jangan lupa ye ... janji ko ... setiap tempat ko akan belikan aku FM hahahahah :D

tapi tu lahh bila attend majlis macam ni memang ada timenya ko akan rasa borring nak nak ko mai sorang kan ... hahahahah yelahh yang mai majlis semua nyer berpasangan ... dan berbaby ... tapi apa adahal ... aku lepak ngan Shah sembang sembang sampai ke kalumpang :))

apa apa pun ... aku nak ucapkan Happy Birthday buat Sharmeen Iris Fatiham Bte Shahri Izhar yang pertama ... dan goodluck buat korang berdua ye Shah and Syeena ... semoga kalian sentiasa success dan bergembira bersama ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin