Rabu, 11 Julai 2012

Kami The Musical

.
kembali memblogkan diri ... so as aku mention kat entry before this ... malam tu aku ngan CikSukaHati meneruskan aktiviti kitorang menonton teater ... dan untuk kali ni pementasan teater yang bertajuk Kami The Musical yang diadakan di Panggung Bandaraya DBKL ... :D

Kami The Musical ni actually diadaptasi dari FILEM KAMI lakonan Allayarham Dato Sudirman Haji Arshad ... so apa yang aku boleh katakan ... pementasan ni memang menarik dan menghiburkan ... pujian harus diberikan pada DAUS AF yang berjaya membawa watak TOOKOO dengan jayanya ...

serius unexpected persembahan yang diberikan oleh Daus amat membanggakan dari segi lontaran suara, nyanyian dan lakonan harus dipuji bagi beliau yang pada aku masih baru dalam dunia teater ... tahniah bro ... good job :)

cuma sayang pada ending mic Daus mungkin bermasalah so kitorang tak dapat nak dengar lontaran padu suara Daus menyanyikan lagu Sudirman ... :| tapi apa apa pun kitorang still dapat mendengar lontaran suara si Daus walaupun tanpa mic ... :P

so apa apa pun tahniah buat semua team produksi dan crew serta mereka yang terlibat dalam menjayakan pementasan ini ... jadinya gitulah kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin