Jumaat, 13 Julai 2012

Thanx 4 Tha FM #015

.
thanks 4 tha fm again ... heheheh dan kali ni bukan sajhe FM yang aku dapat malah ada satu notebook gitu aku dapat ... suka suka sangat ... maklumlahh orang dah beri ... harus kita hargaikan ... heheheh tetiba aku selalu terpikir apalahh terjadi pada FM yang aku beri pada mereka mereka yang bertuah kan ... disimpan dipamerkan dibuang ker apalahh nasib ... tapi apa adahal janji aku dah beri ... lain tu terpulang :D


untuk FM kali ni haruslah dari Negeri Cek Wan Kembang ... thanx a lot pada Ayu yang sudi membelikan aku ole ole dari sana yek ... iols suka bangat ... nanti kalau uols jejalan or kena outstation ke mana mana tak yah pening pening pikir nak belikan apa untuk iols ... cukup sekadar FM tempat yang uols kunjungi pun sudah memadai ... wahhh gituuuuu :P

apa apa pun thanks ye Ayu and Rafi ... for tha FM ... so begitulahh kisah untuk Thanx 4 Tha FM kali ni ... as usual stayTuned for next entry ok ;)

*
harap harap si Haiza tak ingat FM dia ... so aku leh amik FM Gong tu hehehehhe ... matilahh aku kena smack kalau dia baca statement aku ni ngiarkkkkk :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin