Khamis, 19 Julai 2012

Nama Ai Lolipop

.
kembali memblogkan diri aku ni ... kali ni nak sharing buku yang aku baru jer habis baca ... heheheh buku yang aku beli kat KLAB bulan lepas heheheh kira ni buku terakhir yang aku baca diantara buku yang aku grab kat KLAB ... betul ker :-/


ok buku yang aku maksudkan ialah Nama Ai Lolipop ... buku yang mengumpulkan penulis penulis perempuan yang menulis cerpen dan dikumpulkan menjadi sebuah buku dan diberi Nama Ai Lolipop ... ehhh apa yang aku cuba sampaikan ni ... hahahah :D

dan setelah aku selesai baca ... heheheheh aku tak tau nak cakap macam mana cuma aku cukup suka penulisan si Cik Samsuki Sukibari Kadarian Indarawiyyah ... perhhh giler apa nama dia panjang kebenor ... hahahah matilahh kalau tetiba dia baca ruangan aku ni ... :P

penulisan hani salwa pun not bad ... membuatkan aku tersenyum sendiri hahahha nasib colleague aku tak perasan apakejadahnya kau duk tersenyum senyum sendiri ni ... :)

so overall pada aku ok lahh buku ... walaupun ada beberapa citer yang pada aku ... ehhh apa yang depa ni nak sampaikan ... hahahah dan ada gak yang aku baca membuatkan aku mengantuk ... tapi tak lahh semua kalau ada pun satu dua jah ... don't worry maybe ianya tak kena dengan citarasa aku kot maybe :-SS

opss dan baru aku ingat ... rupanya buku Nama Ai Lolipop aku ni ada signature dari 3 penulis dalam buku tu ... heheheheh aku ni memang jenis bukan suka pun minta autograph ... melainkan aku memang pernah baca buku depa sebelum ni ... tapi yang ni ... brother tukang jual buku ni offer nak signature penulis tak ... aku YA KAN JER LAHH ... kenal confirmlahh tak :-SS .... kalau bro SINAGANAGA aku kenal lahh :P tu yang gigih mintak signature kat buku GASAK =))

so gitulahh kekdahnya ... if ada kalian yang ingin memiliki buku ni boleh lahh try usha dekat booth yang akan jual buku ni ... tak pun gi jer usha kat web Sindiket Sol-jah or dari sini
gerobok.buku@gmail.com :D

as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin