Ahad, 1 Julai 2012

GASAK

.
another entry pasal buku yang aku beli kat KLAB ... dan buku ni pun aku selesai baca before keberangkatan aku ke Jakarta ... bolehhh :P


GASAK ... merupakan buku yang mengandungi cerita cerita pendek yang ditulis oleh 14 penulis ... dan antara penulis yang terlibat seperti bro Sinaganaga, Mat Jan, Tok Rimau dan lain lain yang mana dorang ni aku kenal thru team Sindiket Soljah :P

cerita cerita dalam buku ni semuanya menceritakan kisah aksi pada pemikiran mereka masing masing ... so macam macam style ada dalam buku ni ... maklumlah seperti aku mention ada 14 penulis so ada 14 cerita ... di mana setiap cerita ada jalan cerita nya tersendiri ... dan ending yang kekadang aku aku tergelak ... dan adakala aku aku sebut SIOT jer ending dia ... hahahahha :D

GASAK merupakan another keluaran team Sindiket SolJah yang bagi aku agak menarik ... dan aku rasa tak rugi kot memilikinya ... dah lah kali ni aku siap dapat signature dan kata kata hikmah dari bro Sinaganaga lagi ... :P


so ... pada kalian yang ingin memiliki buku ni ... sila lahh cepat bertindak ... coz aku risau ianya kehabisan stock jahh ... tak pun try gi ke Pesta Buku di SACC mana tau korang leh jumpa buku ni ... tapi aku pun kurang pasti coz aku pun belum lagi ke Pesta Buku kat SACC tu ... hopefully aku akan ke sana maybe coz ada beberapa buku yang aku nak grab ... itu pun kalau ada kelapangan kalau tidak ... nampak gaya thru ONLINE lahh jawapan nya ... :P

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin