Isnin, 16 April 2012

Wallaweh

.
tetiba aku nak menyentil kat ruangan aku ni dengan issue ABPBH yang baru jer selesai berlangsung 2minggu lepas kot ... tapi kerana aku pun baru jer cerita pasal ABPBH kat blog aku ni ... tetiba teringin sangat nak sharing citer pasal issuu Aaron Aziz ni ... :-?

ok dah semua satu Malaysia serta Singapura kot tau ... si Aaron Aziz ni dinobatkan Artis Paling Popular untuk 2011 atau untuk edisi yang ke 25 ... TAHNIAH ... tapi memang dah boleh diagak dah kemenangan beliau ni ... coz last year memang rasanya memang tahun Aaron Aziz kot hehehe :P

tapi apa yang aku mushkil ... tetiba kemenangan dia ni macam dipertikaikan plak ... hemmm ntahlahh ... pada mulanya aku pun tak amik port sangat ... just baca comment comment kat FB dan gelak gelak jer ... kelakar sangat bila baca ...

tup tup ada gak blog yang citer pasal Ombak Rindu punya cerita plak dahhh ... dah macam macam versi keluar ... tak tahulahhh kenapa ... :-/

pada aku ... kenapa tidak dari awal awal lagi nak didebatkan ... kenapa setelah ianya dah dilambung lambung dengan kejayaan baru nak meroyan ... hemmmm ... sebagai contoh pasal pencalonan Aaron Aziz ... kenapa tak dipertikaikan since 2007 kot ... si Aaron Aziz dah dicalonkan ... cuma belum rezeki dia jer kot ... kenapa tak cuba didebatkan time tu ... sebab dia belum menang kan ... so tak ada siapa peduli :P

ntahlahhh ... cuma apa yang aku leh katakan ... benda ni kan peminat yang undi ... so dah peminat yang pilih ... itulahh keputusannya ... mean all Aaronators dah jalan tugas mereka untuk mengundi artist mereka ... so keputusan dia inilahh ... coz minat seseorang ni bukan kita boleh paksa paksa kan ... :P


motip tetiba aku plak yang hangin ... tak lahh aku pun bukan nyer diehard sangat kat Aaron Aziz ni ... tapi aku follow dia ni after layan KL Gangster kot ... citer citer lain dia tak adalahh aku follow sangat ... ada time aku kutuk jer dia ni ... nak nak bila aku berbual dengan member aku yang diehard sangat kat dia ni ... biasalahhkan ... :D

cuma aku pun rasa issue ni tak yahlahh nak diperbesar besarkan bagai ... settle baik sudah ... kan ... apa apa pun tahniah buat Aaron Aziz di atas kejayaan beliau ... apa apa pun malam ABPBH tu pada aku tetap milik Ziana Zain and Azlan ... atleast dorang dapat standing ovation satu Arena of Stars ok ... CURTLASSSTTTT :D

okalah ... aku pun dah malas nak meroyan pasal ni ... ini pun aku sajhe meroyan after aku habis layan MELODI [
ulangan di TONTON.Com.my] yang kononnya ada statement Aaron Aziz membuatkan ramai yang sentap ... pada aku biasa jer ... tak ada makan dalam sangat lahhh .... heheheh gitulahhh ... so stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin