Ahad, 15 April 2012

Anugerah Bintang Popular 25

.
hemm kembali nak sharing cerita aku ... hahahah walaupun pada aku ... citer ni dah ala ala outdated gitu ... tapi apaadahalkan ... layankan jer lahhh hehehehe :D

so untuk siri kali ni yang dah masuk ke 25 kali ni aku sekali lagi berpeluang menontong secara live ... heheheheh aku pun kurang pasti dah berapa kali sebenarnya aku naik ke Genting dan layan secara live ABPBH di Arena of Stars ni ... :P

hemmm kali ni aku tak lahh rasa beria macam tahun sebelum ni ... dengan gigih duk di tepi palang melihat setiap artis jalan di red carpet bagai ... kali ni aku duk masuk awal dan layankan jer ... so atas tu antara gambar yang aku sempat captured menggunakan my babyG9 :)

apa apa pun ... TAHNIAH pada semua pemenang ... xpecially pada FIZZ FAIRUZ yang pada aku ... satu kejutan ok ... ialah tup tup dia yang menang ... CONGRATS BRO ... dah dah ... terima kenyataan yang kau memang layak dan memang ada peminat ... :P

opss apa apa pun aku nak juga share picca yang aku dapat snap dengan Anuar Zain dan Dayang Nurfaizah yang aku sempat jumpa time lelepak dengan Shaheizy Sam di Coffee Bean ... heheheheh :D

so gitulahhh kisah kali ini ... pada yang menang Tahniah ... dan pada yang kalah jangan risau cuba lagi tahun depan ... mungkin bukan rezeki kita tahun ini .... apa apa pun .... malam tu aku selute dengan persembahan KAK ZIANA DAN LAN .... AWESOME .... standing ovation satu Arena of Stars berikan pada mereka berdua ... GREAT ... :D

so as usual stayTuned for next entry dari aku nanti yek ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin