Khamis, 12 April 2012

Konsert Mania

.
ok kembali memblogkan diri ... as aku mention after ajhe drop member aku aku terus shoot ke Stadium ... tapi memandangkan timing masih awal so aku lepak lepak dulu kat kiosk area rnr awan besar ... then around kul 8 terus terpacak kat Stadium ... tu pun lepak dulu dalam kereta tunggu groupies sampai :P

bila groupies dah sampai turun dan meet kat area pintu masuk ... lepak lepak and bila semua groupie dah ada kitorang pun masuk ... ohh lupa nak cakap ... actually aku gi layan Konsert Mania pada malam tu :D

ini pun secara kebetulan dimana KaKLisa roger bilang tix aku ada dan jumpa kat stadium ... aku pun bukan plan pun nak gi ... but bila dah blur tak tau nak buat apa tu yang terjah jer tu ... hahahah bila dah ngan groupie haruslah mai sebab nak beri support kat Ebi Kornelis kan ... :P

apa apa pun aku nak credit photo BuahMulut dulu ... hehehehhe nanti next next konsert snap banyak banyak lagi ye bro ... huhuhuh ;)

so time malam tu apa yang aku leh katakan semuanya dasyat ... tapi ada gak yang aku kurang berkenan ... antaranya bila ada lagu yang aku gemar dikumandangkan dengan style yang membuatkan aku rasa tak best nak dengar ... sorry to say about that ... :|

buat masa ni pasal konsert or persembahan aku rasa oklahh ... nak comment lebih aku pun dah macam kurang arif dah dalam kritik kritik persembahan ni bagai hahahha maklumlahh dah lama bersara dari mengikuti konsert konsert mingguan Akademi Fantasia katanya hahaha tak bleh blah statement aku :P

tapi apa apa pun malam tu aku kurang puas hati dengan posisi kedudukan kitorang ... choii dah tertulis dan barisan tersebut tu untuk kitorang yang kecoh sangat nak duduk walaupun ko dari team lain apakah ... perhhh nasib lahh ni konsert Mania ... dan kitorang pun ala ala malas nak bertekak ngan mereka yang dah level Mak Mak gitu ... so biarkan jer lahh :|

paling tak bleh blah bila aku dapat tau ... alasan dorang duk situ sebab nak amik gambar .... HELLOOOO since bila plak rancangan yang dikendalikan ASTRO ni leh amik gambar time live ... hahahaha nasib baik lahh bukan aku yang dengar ... kalau tak sia sia aku dah lahar ... kalau racangan TV3 aku percaya lahh juga ... ni ASTRO maaa aku pun tak paham kenapa dorang tak bagi snap gambar hahahah :P

tapi apa apa pun thanks pada BuahMulut.com for the picca ok ... hehehe so selesai ajhe konsert kitorang lepak lepak minum kat Murni Discovery Bukit Jalil bersama retis kitorang ni ...

around kul 1 lebih gak baru kitorang blah dan pulang ke rumah masing masing .... dan bila on the way pulang ke rumah tu ... something happened telah berlaku terhadap diri aku .... SADIS :(

so as usual stayTuned for next entry ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin