Ahad, 15 April 2012

Giler FM *004*

.
dah alang alang aku bercerita pasal Anugerah Bintang Popular 25 why not aku tak sharing citer pasal Fridge Magnetnyer kan ... :D actually benda ni pada awalnya memang aku dah set nak cuba milikki nyer ... tapi bila dipikirkan balik cara nak mendapatkannyer tu ... agak macam payah ... so aku terpaksa lupakan ... :(

tapi tanpa disangka sangka ... betul bak kata si Haiza ... cubalahh aku usha usha time aku gi layan anugerah tu secara live di Arena of Stars mana tau ada ... dan tup tup memang ada ... dan tak payah ko nak kena kumpul sampai 20 keratan bagai ... cuma kau datang pilih dan bayar ... so kat bawah ni aku grab lahh ... dan ko kena beli secara pair ... so memudahkan aku untuk dapatkan FM yang aku nak :D


Fridge Magnet Ana Raffali

Fridge Magnet Yuna

heheheh ... berjaya akhirnya ... macam mana aku lehh dapat another fride magnet kat bawah ni ... hemmmm :-/

Fridge Magnet Lisa Surihani

hemmm memandangkan orang yang memberi idea kat aku tu ... dah berpesan ... if ada ko jangan lupa belikan dia FM Faizah Tahir ... so untuk pairkan dia ... pada niat aku nak gak cari Shaheizy Sam nyer Fridge Magnet ... tapi brother yang jual tu kata FM Sam dah habis ... so aku just grab jer lahh FM Lisa ni ... tu pun sebab ianya tinggal satu ... hahahahha ala ala laku gitu :P

walaupun aku tak dapat Fridge Magnet Shaheizy Sam tu ... tapi aku ada Batch I Love Sam ... yang aku dapat time lepak lepak dengan group Official Shaheizy Sam Fan Club before bermulanya Anugerah Bintang Popular 25 ... dan batch tersebut telah aku modify menjadi Fridge Magnet .... Giler FM sangatkan ... ;)

so gitulahh kekdahnya cerita kali ini mengenai Giler FM aku ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin