Ahad, 1 April 2012

Jordis Unga

.
kembali memblogkan diri ... dont know why ... tetiba aku nak buat entry syok sendiri aku ni pasal perempuan ni ... Jordis Unga ... yang aku tahu kewujudan dia pada tahun 2005 kalau tak silap melalui satu rancangan nyanyian yang diberi nama Rock Star: INXS :D


but apa kaitan dia tetiba aku duk meroyan bagai ... hahahah well actually she's my favorite contestant kat show Rockstar INXS tu ... tetiba fefeelinga english gitu ... dan ntah macam mana aku lehh dapat bila terbaca si Blake Shelton nyer Twitter [ wahh gitu follow retis luar negara bagai ;) ] mention nama si Jordis ni ... so aku pun apa lagi semalam duk standby sambil duk layan THE VOICE 2 yang telah didload ... :D

dan ... ya benar si Jordis Unga ni under Empayar Blake Shelton wahhh empayar konon ala ala MANIA jer kan ... hehehehe wow ... but pada aku boleh ker si Blake ni handle si Jordis ni ... yelahh Jordis ni pada aku more to ROCKs kan and Blake plak more tu Country .. tapi apa ada hal ... mana tau itu kelebihan Blake .. [ wahhh motip aku duk sembang najis benda ni hahahah :P ]

apa apa pun iols hope Jordis Unga boleh memenangi THE VOICE season 2 ni ... hopefully ... :D

GOOD LUCK JORDIS UNGA .... ;)


TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin