Ahad, 29 April 2012

new hobby

.
kembali memblogkan diri ... baru baru ni ntah macam mana aku agak stress kat tempat kerja aku ... serius ... memang cam gampang jer time tu ... so bila dah stress aku decide mau jejalan ... tup tup member ajak gi satu tempat ni ... bila aku sampai situ aku terjebak ... dan akhirnya muncullah new hobby aku ... iaitu kumpul Model Kapal Terbang .... :D

Air Asia

FireFly

heheheheh buat masa ni aku just sharing 2 jer .... itupun antara flight yang aku dah naik aku nak sharing ... hehehhehe tapi aku pun tak pasti nak sharing semua ke tak ... apa apa pun ... aku memang dah kena beli rack baru ni untuk letak collection pesawat aku ni semua ... heheheh :)

so gitulahh kisah cerita kali ini ... daripada stress tetiba seronok plak bila ko membeli benda ala ni kan ... tapi bila masuk opis balik jer aku stress semula .. memang shiaaallll :(

so as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

* tetiba teringin nak angkat flight COCA COLA yang ada jual di situ .... :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin