Rabu, 11 April 2012

AntaraBandar BerFutsal

.
cerita pada last weekand ... actually on last friday ABClix aku dah ada yang hope aku dapat turun bagi support kat dorang yang duk berjuang mewakili AntaraBandar dalam kejohanan Futsal anjuran Bank Rakyat di Cheras ... :D

so on that day aku sempatlah spent time nengok dorang berentap ... heheheh ... so bila aku dah sampai sana ... dan si Redza pun ada apalagi aku gunakanlah senanpang si Redza ni untuk shoot dorang berFutsal ... :)

memandangkan aku ni bukan pro dalam dunia photography so memang fault lahh gambar gambar yang aku captured time dorang beraksi ... banyak benor yang blur ... kalau ada yang clear pun mesti ada objek lain yang blur choii ... tapi seronok gak snap snap dorang beraksi ni :P

tapi walaupun dorang semua ni terkandas ... dorang tetap memang ... menang bergambar ... hahahah nengoklahh memang seronok plak dorang ni berpossing depan lensa kan ... aku biasalahh snap ajha ... :P

selesai futsal ... dorang ajak lepak makan ... finally dorang decide nak pekena Satay kat Awan Besar ... pada mulanya aku segan gak ... finally dorang dah push aku join jer lahhh hehehehe segan dowwhh dah lah tak main tapi sesibuk time makan ;)

time lepak makan ni ... tetiba si Farid bagi idea gi mandi manda kat Tekala ... dammed ... aku mana ada bawa baju ker or seluar lebih dowh ... then pada mulanya aku rasa tak apa aku terjun jer lahh ngan jeans ni kan apaadahal ... hahahha :P

tapi before that plan berapa orang yang nak gi ... last last only 7 orang yang ON ... mean 2 kereta ... so kereta aku ngan kereta Farid ... kitorang menuju ke Tekala ...

sampai kat Tekala ... terus memanjat dan cari port ... well timing pun dah agak petang kan ... so port agak mudah nak cari ... hahah dorang ni semua bising konon penat bagai berfutsal tapi kena memanjat lagi ... tapi dorang tetap sampai gak ... :P

so mandi manda bagai ... snap snap gambar ala ala hero mangga pun ada aku nengok ... memang seronok lahh ... aku pun baru jer first time join group dorang ni .. maklumlah dorang ni agak sukar nak berjimba jimba coz timing kerja yang tak match ngan timing aku :|

aku ... aku tak mandi pun ... aku duk lepak rendam kaki fefeeling puteri gunung gitu ... volleh ... ntah tetiba aku macam tak ada mood nak mandi ... hahaha ... dalam sejam dua kot dorang dah puas memandi manda kitorang pun cargon ...

lepak makan jap kat Sup Ani Utara ... kat bt 9 ... then after melantak kembali pulang ke AntaraBandar untuk drop dorang ... mujurlah aku tak mandi manda bersama coz tup tup aku dapat sms kata jumpa nanti malam dekat Stadium Putra Bukit Jalil ... ngiarkkkk

so nak tau apa kah ceritanya malam tersebut ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin