Rabu, 18 April 2012

Thanx for tha FM #007

.
kembali sembang pasal Fridge Magnet ... sekali lagi nak say Thanx a lot pada mereka yang member ole ole FM pada aku yek ... dan kali ni aku ada dapat 2 FM dari member member ... :D


Fridge Magnet FireFly Malaysia
[Thanx to EnKhairul]

Fridge Magnet Genting Highland & Strawberry
[Thanx to Haiza]

opss ... how dare aku lehh dapat 2 biji strawberry tu ... hehehe actually another on tu member sebelah meja aku yang punya ... aku rasa di macam kurang berminat ko ... so aku ciloksss lahhh ... hehehhe dan dan jer kan ... :P

so gitulahh kisah FM untuk kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku kan ... ;)

Seriusss aku kena gi beli another board ... koleksi FM aku sentiasa bertambah ni ... macam mana yek ... terpikir nak beli yang kat MUDAH.COM lahhh 4x6 kaki ... ehhh yek ker ... tak ke besar tu ... ngiarkkkk :-?

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin