Selasa, 3 April 2012

Siri Jejalan - Kluang Railway

.
kembali memblogkan diri ... dan aku nak menghabiskan kisah siri jejalan SouthParkz ni ... :D so seperti yang aku bilang kat previous entry kan ... setelah kitorang puas jejalan kat Kluang Parade bermulalah misi memenuhi hasrat member aku yang TERINGIN sangat ni :D

almaklumlahhh dalam siri before this dia tak join ... dan aku pun tak tau dia nak sangat gi sini ... so nak tau kat mana ... mana lagi tempat yang boleh aku bawa dorang ni di SouthParkz ni kalau bukan di Kluang RailCoffee ...:D

ialahh walaupun before this ada berita gempar sehingga membuatkan aku sebagai orang Kluang terpikir ... dammed mana lagi nak dibawa member if mereka mai ... but syukur everything dah clear dan now kembali seperti biasa :)

seperti biasalahh menu bila dah sampai di sini haruslahhh Kopi Ais dan Roti Bun kan ... telur setengah masak tu tambahan gitu ... heheheh dan tipu lahh kalau kitorang tak buat another order lagi kan ... =))

well bila dah selesai menikmati menu kitorang ... biasalahh lepak lepak jap sembang sembang najis ... then bermulalah idea nak berposing kat landasan keretapi ... :-SS

well ... aku actually bukan selalu pun duk posing posing kat sini walaupun aku kerap gi pekena roti bakar kat sini ... tapi ialahh bila dah bersama ngan geng yang giler giler ... memang mode REDAHH JERRR pun kluar lahh kan ... :D

dah puas kitorang meroyan berposing bagai kitorang pun pulang ke rumah untuk relax ... malam tu kitorang dinner kat rumah duk pekena masakan bonda ... wallawehhh memang best lahhh ... lepas dinner relax kasi makanan turun then if tak silap aku around kul 11 malam after layan Mentor 6 kitorang pun bergerak pulang ke Kota Lumpur ...

so begitulahh berakhirnya siri jejalan ke SouthParkz ni ... thanks guys keran sudi join aku balik ke SouthParkz ni ... insyaALLAH if ada masa lagi boleh buat trip lain ... kan ... huhuhuhu :D

gitulahh kekdahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin