Ahad, 22 April 2012

Grenade by Jaclyn Victor

 .
serius ... apa yang aku leh katakan AWESOME and GREAT ok ... finnaly aku rasa Jaclyn kembali berada dalam class dia yang tersendiri ... serius ... aku duk ulang ulang layan video dia ni ... hahahah :D



jika ditanya pasal MANIA  ... ehehe aku dah 2 minggu kot tak turun layan secara live hehehhe walaupun groupie dah ajak ... atas sebab sebab tertentu yang tak dapat dielakan so tu yang duk layan secara recording gitu ... huhuhu layan tv secara langsung pun tak huhuhuh :P

so bila ditanya minggu ni punya cerita pasal konsert ni ... serius ... memang malam tu ... JACLYN punya pentas lahh ... dan jika ditanya pada aku ... siapakah pilihan top 5 aku ... ini berdasar persembahan mingguan yek  ...

JACLYN 
HAFIZ
ALYAH
SHILA AMZAH
ARIL

ini just pendapat aku yek ... if ada yang tak puas hati ... terpulang ... huhuhuhu so apa apa pun layan kan jer ... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin