Isnin, 30 April 2012

Giler FM *006*

.
meblogkan diri lagi ... kali ni citer pasal Giler FM ... well kalau dah nama pun giler or obses dengan FM ... semuanya nak diFMkan ... hahahhaha so time aku jejalan hilangkan stress hari tu ... tup tup aku jumpa benda benda yang aku boleh jadikan ia menjadi FM ... tu diaaaaaaa :D

huhuhuhuh .... benda yang aku dapat dalam gambar tu yang bermula dari Blogger sampailah area Nomo tu ... yang FM FM lain seperti angry bird ... Yuna dan Ana Raffali serta buku Fixi sila abaikan yek ... tu bukan dalam package yang aku jumpa ni ... :P

so nice kan ... dah lahh murah ... tak payah aku gigih nak cari kat ebay bagai ... kalau korang tau price FM macam yang aku dapat ni korang leh tanya pakcik google ok ... cuba google FM YouTube tu .. nengok berapa dorang letak :-SS

gitulahh kekdahnya pasal GilerFM kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin