Isnin, 23 April 2012

KOPI - Kumpulan Cerpen

.
kembali semula dengan citer mengreview bahan bacaan ... cehhh actually untuk kali ni serius aku tak tau nak review macam mana ... coz bahan bacaan aku kali ni ala ala kompilasi gitu ... ada 19 cerpen yang dimuatkan dalam satu buku ... perhhh itulahhh yang dinamakan KOPI keluaran FIXI :D


setelah habis aku baca semua apa yang aku boleh katakan ... tak rugi aku memilikinya ... ialah walaupun aku rasa KOPI ni dah lama terpublish ... lama tak lah lama mana ... tapi ialah aku macam tak berapa nak tertarik compare dengan novel FIXI yang lain ... publish jer terus grab ... :P

so if kalian yang belum lagi dapatkan kopi ni ... silalahh grab sebelum terlambat ... coz katanya ianya tidak akan dicetak lagi CETAKAN TUNGGAL katanya ... so if terlepas sorry to say itu kalian dapat rasa PAHIT MANIS HITAM PUTIH PAYAU PEKAT SEDAP LIKAT KELAT PANAS SEJUK BERKRIM HARUM SEGAR SEMERBAK MENGKHAYALKAN MENGINZALKAN ..... :)

gitulahh kekdahnya citer kali ini ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hi..u ada perasaan mahu jual ini buku?
Kalo ada i nak beli
tem8ikai@yahoo.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin