Jumaat, 27 April 2012

Dinner at Muara Ikan Bakar

.
kembali memblogkan diri ... last night our IT Clix telah spent time untuk dinner bersama sempena orang kata bawa team mate dari Indonesia yang mai sini untuk handle one project ... Pak Iwan dan Pak Wila ... ehhh betulker nama sorang lagi tu PakWila ngiarkkkk :P

memandangkan ianya merupakan permintaan atau keinginan PakIwan yang teringin katanya mau merasa makan di Muara so kitorang pun plan lahh bawa mereka dinner ke Muara Ikan Bakar Tanjung Harapan Klang ... :D

perhhh dah lama rasanya tak mai ke sini ... last aku rasa time celebrate bday PakYa kot time tu pun dia yang open table perhhh lama tu ... so sampai pilih menu ... then tiba masanya MAKAN TIME hahahahha :)


menu memang aku pun kurang pasti apa yang kitorang order ... yang aku ingat ada 3 jenis ikan ... sotong ... ketam dan udang ... serta sup sayur ... ngiarkkk sup sayur sorry lahh memang aku tak sentuh heheheheh :P

makan makan ... sambil sembang sembang ... serta possing possing depan lensa hahahahha memang seronok juga kan ... bila dah kenyang ... relax sebentar pekena air panas ... perhhh memang lahhh membuatkan mata tu berat jer ... tapi nasib balik ada yang drive ... aku duk tepi jer ... ngiarkkk :D

 
sebelum gerak ... singgah jap kat booth area pintu masuk ... ada yang membeli apa yang dorang nak beli ... macam aku tak ada yang berkenan ... lain lahh kalau ada jual FM Tanjung Harapan bagai kan ... hahahahha choii ... so lepak lepak possing jer lahhh heheheheh :P

so bila semua settle kitorang semua kembali ke pangkal jalan ... sampai opis lepak jap ... buat apa yang patut and then pulang ke rumah masing masing ... hemmm kalau nak cerita pasal keBESTan makan makan di sini ... pada aku lahhh ... dahh KURENG lahhh kat sini ... tak berapa nak cara dah ... tak macam dulu dulu [zezaman belajar] ntahlahhhh aku pun tak tau selera dah tak sama kot ngiarrrkkkkkkk :-SS 

gitulahh kekdahnya cerita kali ini yek ... so as usual stayTuned for next entry dari aku nanti ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin