Sabtu, 21 Mac 2009

One In A Million 3 - Konsert 5.......

.
semalam aku berkesemapatan lagi gi melayan OIAM3 secara live di Shah Alam... well pada mulanya aku rasa malas nak gi... tapi bila petang time di office... aku agak stress memikirkan db error so sajhe ajhe malam mau meroyan ngan kawan kawan... so sms si Romie kata malam ni aku join...

so seperti biasa si Romie ni yang sememangnya tegar OIAM pickup aku... dan kitorang bertiga ke ShahAlam.. sampai sana jumpalahh sorang lagi member yang mai lambat dan team team kutuk mengutuk dalam internet NoraJoey ngan pasukan dia berjersy kuning... heheheh...


so kali ni tiba tiba aku rasa ramai bangat yang hadir... hemm maybe cuti sekolah... dan ada satu rombongan dari UNIKL lagi wahhh... tak sangka... ada gak rombongan.. selain aku rasa ramai student UiTM... maklumlahh kat ShahAlam kan... hehehhe...

so port kali budget nak duk tempat last week.. tapi takde dah kawasan tu... so duk ajhe mana dapat... oklahh view pun notbad... taklah panas or sportlight memancar direct ke muka ko... macam layan AkademiFantasia.... heheheh...

so seperti biasa.. sebelum dorang mulakan persembahan.. seorang peserta akan disingkirkan... dan malam ni... si Anith menjadi mangsa undian warga Malaysia.... yang sememangnya bijak mengundi.... dan memilih pemenang..... di mana Anith mendapat undian terendah untuk minggu ini....

so sad... nevermind... maybe diluar ada lagi peluang... package pun ada... tak dapat menyanyi jadi pelakon... skrang kan trend.... tak dapat teruskan jadi penyanyi... ada rupa lehh berlakon... hehehhe... dan si Anith ni sempat menghiburkan hadirin yang hadir... tapi aku seperti biasa tak ingat apa lagu dia sampainkan... hehehhe.

so memulakan persembahan mereka... kali ni mereka menyampaikan lagu SEKSIS... secara beramai ramai.. nice gak cara dorang sampaikan.. dan agak terhibur.... selesai persembahan beramai ramai.... mereka pun mempersembahkan persembahan solo masing masing....

Tomok

Amylea

Aweera

Rizu

Simon

Fify

Nine

Easther

hemmm.... bagi aku persembahan semalam... pada pemerhatian aku lahh tak tau lahh korang nyer pendapat macam mana kan.... apa yang aku lehh cakap... persembahan Amylea, Easther, Rizu and Simon ajhe... yang boleh aku kagumkan.... Amylea and Easther sememang nyer superb... terutama Amylea.. bagi aku sejak AF lagi memang tak pernah menghampakan peminat dia.. hehehhe....

other bagi aku biasa biasa ajhe.... tak ada lahh mengancam sangat sampai membuat ko nak menjerit ala ala histeria bila perform... hehehhe.... melainkan KipasSusahMati dorang ajhe lahh tanda sokongan kan.. hehehe... so settle persembahan... kali ni Immunity... diberikan pada Easther.... aku puas hatilahh walaupun aku hope si Amylea dapat... huhuhuhu...

so settle semua biasalahh lepak lepak ngan 3orang member sambil jumpa pasukan futsal NoraJoey.... duk melepak di luar.... sambil duk cikcur reramai... sambil duk menanti perserta keluar.... and bila dah kluar sessi snap snap gambar bermula lahh.... so aku pun sempat bergambar ngan mereka di bawah ini...

with Amylea
- aku memang minat dia ni sejak AF3 lagi -

with Easther
-pemenang immunity this week-

with Anith
- peserta yang tersingkir -


well settle ajhe... kitorang semua gerak... plan awal kononnya nak melepak makan kat Nailis... tapi member aku ni agak sentap... so bila dah sentap... harus makan banyak..... jadi kitorang pun plan gi melantak kat William.... lepak sampai ke 2 pagi gitu... amik kau...

so settle semua apa kelencut semua... kitorang pun balik.. aku sampai umah around 3 gak lahh... kasi settle itu ini semua around 5 pagi gak aku tido.... hemmm oklahh.. aku nak bersiap... gi another event.... ok.... so selamat bercuti... dan pada mereka yang ke konsert AF malam ni... sorakkan bagi pihak aku ok... untuk 5 pelajar yang aku listkan di thread aku sebelum ini.... hahaha....

ok stayTuned... for other Hampeh StoryMorry....

TakSangkaYe...
.

5 ulasan:

romi flizz berkata...

minggu sedey buatku

KeMatZ berkata...

so kesihan....

relax bro....

hadapi dengan senyuman....

Unknown berkata...

aku br ada kesempatan bace blog ko..wakakka...
pasni gigih la lagi dtg support amy...hehehehe

KeMatZ berkata...

ko memang superdupper busy katakan....

harus... tapi aku takut dia terkeluar ajhe... coz ko paham paham ajhe lahh kan... MALAYSIAN...

bukan nengok bakat on stage pun...
hehehhe... but walau apa pun.. dia tetap juara OIAM dihatiku..

wahhh beria.... sokong sejak AF3 ok... suka dia nyanyi lagi Norah Jones... bukan NoraJoey ok....

Unknown berkata...

norah jones ker..nora joey ker...janji bunyi nora jerk kat depan sure gempak..wakakakka..

die leh lame lg tuh..dun worry...
aku nk die lame kt dlm tuh...suke tgk die ngan tomok kt diary...sweet n kelakar..die klu tak sakat tomok mmg tak sah..tomok tuh pun same..hahahahaa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin